Gå til innhold

Antipsykotika i små doser

Anbefalte innlegg

Gjest dorabora
Skrevet

er det vanlig at det blir brukt mot sosial angst, med mistenksomhet???

Videoannonse
Annonse
Gjest dorabora
Skrevet

Ja.

Hei! Jeg trodde også det. Ingen leger vil skrive det ut til meg, derfor lurer jeg. Har ingen historikk med misbruk heller, men de legene jeg har spurt, synes ikke det er noen god idè.

Skrevet

Hei! Jeg trodde også det. Ingen leger vil skrive det ut til meg, derfor lurer jeg. Har ingen historikk med misbruk heller, men de legene jeg har spurt, synes ikke det er noen god idè.

Er du under behandling?

Gjest dorabora
Skrevet

Ja.

Skrevet

Ja.

For sosial angst det definitivt medisiner, SSRI, samt kognitiv psykoterapi som er mest gunstig. For mistenksomhet så kan små doser AP gjøre underverker.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hvor vanlig det er vet jeg ikke.

Det er absolutt forsøket verdt. Mye å vinne - intet å tape.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...