Gjest dorabora Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 er det vanlig at det blir brukt mot sosial angst, med mistenksomhet??? 0 Siter
Gjest dorabora Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Ja. Hei! Jeg trodde også det. Ingen leger vil skrive det ut til meg, derfor lurer jeg. Har ingen historikk med misbruk heller, men de legene jeg har spurt, synes ikke det er noen god idè. 0 Siter
XbellaX Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Hei! Jeg trodde også det. Ingen leger vil skrive det ut til meg, derfor lurer jeg. Har ingen historikk med misbruk heller, men de legene jeg har spurt, synes ikke det er noen god idè. Er du under behandling? 0 Siter
Gjest dorabora Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Hei! Jeg trodde også det. Ingen leger vil skrive det ut til meg, derfor lurer jeg. Har ingen historikk med misbruk heller, men de legene jeg har spurt, synes ikke det er noen god idè. Ja. 0 Siter
XbellaX Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 Ja. For sosial angst det definitivt medisiner, SSRI, samt kognitiv psykoterapi som er mest gunstig. For mistenksomhet så kan små doser AP gjøre underverker. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. juli 2012 Skrevet 11. juli 2012 Hvor vanlig det er vet jeg ikke. Det er absolutt forsøket verdt. Mye å vinne - intet å tape. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.