Gjest babyJenta Skrevet 10. juli 2012 Skrevet 10. juli 2012 hei på deg. jeg vet ikke om du kan hjelpe meg men jeg bare lurer på noe som jeg har lurt på siden juni. du er jo lege så jeg spør:) allså ,jeg er ei 25 år gammel jente som lurer på om dette er noen symtoper på en graviditet. kjæresten min og jeg hadde sex en dag før jeg skulle ha mesnen og dagen etter fikk jeg mensen ,men den varte bare i en halv dag og det er uvanelig for meg . etter en uke så hadde jeg ikke noe matlyst eller noe og gikk ned i vekt og går mye på do å tisser og jeg er små kvalm i perioder og puppene mine er litt ømme og jeg klør litt også. jeg skal forvente mensen den 14 juli men jeg har ikke noen tegn på jeg skal få mensen jeg pleier å få mensen smerter . håper du kan svarer på det=) 0 Siter
laban Skrevet 11. juli 2012 Skrevet 11. juli 2012 Symptomene gir ingen sikre svar, det er det bare en test som gjør. Ta en test med morgenurin på lørdag. Hvis den er entydig negativ, er du ikke gravid. Finn en annen prevensjonsmetode enn kalenderen, så slipper du å lure til stadighet. De fleste kan føle seg gravide hvis de enten prøver å bli det eller absolutt ikke vil være det ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.