Gjest førbanna Skrevet 11. juli 2012 Skrevet 11. juli 2012 Hva gjør en når en psykiatrisk sykepleier har sittet på restaurant sammen med tre andre og pratet om meg? Var folk på nabobordet som kjenner meg og ikke pleieren jeg fikk høre det med.... Klager en til helsetilsynet? Fylkeslegen? Fylkesmannen? 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. juli 2012 Skrevet 11. juli 2012 Begynn med klage til fylkeslegen. Send gjerne kopi til hennes overordnede på arbeidsstedet. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 11. juli 2012 Skrevet 11. juli 2012 De tre instanser du nevner er egentlig de samme, men med tre forskjellige navn. Utøvelse av Helsetilsynets (statlig) oppgaver i fylkene ligger under Fylkesmannen. Fylkeslegen er den fagperson som bestyrer den lokale helsetilsynsoppgaven. Hvis du synes dette er forvirrende, har du min forståelse. Du sender klagen til Fylkesmannen i xxx fylke. Denne videresender den til Helsetilsynet v/ Fylkeslegen :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.