Gjest germinate Skrevet 11. juli 2012 Skrevet 11. juli 2012 Det er ikke meningen å spamme med repeterende innlegg på forumet. Det begynner å bli et problem, irriterende - og jeg vet ikke hvorfor det skjer. Det virker som det henger seg opp også, for samme innlegg kan komme flere min etter... Iallfall så beklager jeg. 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. juli 2012 Skrevet 11. juli 2012 Bytt nettleser. Last ned Chrome, opera eller firefox 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 11. juli 2012 Skrevet 11. juli 2012 Bytt nettleser. Last ned Chrome, opera eller firefox Jeg syntes det var tyngre å bruke, men det kan jo være en vanesak.. 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. juli 2012 Skrevet 11. juli 2012 Jeg syntes det var tyngre å bruke, men det kan jo være en vanesak.. Hva har du opprinnelig da? Og hva lastet du ned til? 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 11. juli 2012 Skrevet 11. juli 2012 Hva har du opprinnelig da? Og hva lastet du ned til? Ikke spør hva jeg har til vanlig. Jeg er grønn på data. Jeg lastet ned til et jeg ikke husker navnet på akkurat nå. Det var den ene tenåringen som gjorde det for meg skjønner du 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 11. juli 2012 Skrevet 11. juli 2012 Ikke spør hva jeg har til vanlig. Jeg er grønn på data. Jeg lastet ned til et jeg ikke husker navnet på akkurat nå. Det var den ene tenåringen som gjorde det for meg skjønner du Opera var det! 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 11. juli 2012 Skrevet 11. juli 2012 Hva har du opprinnelig da? Og hva lastet du ned til? Ikke spør hva jeg har til vanlig. Jeg er grønn på data. Jeg lastet ned til et jeg ikke husker navnet på akkurat nå. Det var den ene tenåringen som gjorde det for meg skjønner du 0 Siter
XbellaX Skrevet 11. juli 2012 Skrevet 11. juli 2012 Opera var det! Men det fungerer ikke da, siden du dobbelt og trippelposter fortsatt? 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 12. juli 2012 Skrevet 12. juli 2012 Men det fungerer ikke da, siden du dobbelt og trippelposter fortsatt? Tydeligvis ikke :-( Jeg får bare la være å bruke mobilen til dol da.. det skaper jo bare rot og ekstra arbeid når jeg bruker den., 0 Siter
XbellaX Skrevet 12. juli 2012 Skrevet 12. juli 2012 Tydeligvis ikke :-( Jeg får bare la være å bruke mobilen til dol da.. det skaper jo bare rot og ekstra arbeid når jeg bruker den., Har du sjekket om dette kun gjelder dol eller om det er slik andre steder og? 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 12. juli 2012 Skrevet 12. juli 2012 Har du sjekket om dette kun gjelder dol eller om det er slik andre steder og? Nei, jeg er ikke på andre steder. Nå sender jeg med mobilen og så vi se om det kommer flere innlegg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.