Gå til innhold

av og til...

Anbefalte innlegg

Gjest germinate
Skrevet

.... skulle jeg ønske det gikk an å bare forsvinne fra jorden. Eller bare få en pause fra livet.

Videoannonse
Annonse
Gjest germinate
Skrevet

ja...der er jeg helt enig.

Jeg blir så sliten når jeg har det vondt. Fysisk sliten. Er det sånn med deg også?

Skrevet

Ja, når du tro bunnen er nådd, kan det alltid bli værre.

Skrevet

Jeg blir så sliten når jeg har det vondt. Fysisk sliten. Er det sånn med deg også?

Sliten av alt. Jeg er 44 år. Hadde alt. Nå har jeg ingenting. Hvis du tror du har hådd bunnen - vel, det blir ofte verre som sagt.

Skrevet

Sliten av alt. Jeg er 44 år. Hadde alt. Nå har jeg ingenting. Hvis du tror du har hådd bunnen - vel, det blir ofte verre som sagt.

De mange sykdommene jeg har, knekker meg helt.

Skrevet

''av og til...

.... skulle jeg ønske det gikk an å bare forsvinne fra jorden. Eller bare få en pause fra livet.''

Du skriver ganske mange slike innlegg her inne for tiden. Hva slags respons ønsker du deg og på hvilken måte hjelper det deg å skrive disse innleggene?

Skrevet

JA! Noe veldig også.

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Det var ikke oppmuntrende.

Min erfaring er at det bare blir bedre, men man må ofte jobbe hardt for å få det bedre. Men det er verdt innsatsen.

Psykiatere kan hjelpe en på veien :)

Men jeg har jo kun en utviklingsforstyrrelse, jeg har jo ikke kroniske smerter og slikt som enkelte mennesker må slite med som gjør at de ikke orker mer el l.

Men sitter sykdommen i tankemønstret kan sikkert mye bedres, men feks jeg oppfatter uansett hjelp, bokstavelig, konkret, skjønner ikke retoriske spørsmål osv med den saken er det kun en ting å gjøre, erkjenne det, akseptere det, informere omgivelsene, innrette seg slik at dette ikke blir en for stor belastning feks ikke ta sikte på å bli advokat :)

Skrevet

''av og til...

.... skulle jeg ønske det gikk an å bare forsvinne fra jorden. Eller bare få en pause fra livet.''

Du skriver ganske mange slike innlegg her inne for tiden. Hva slags respons ønsker du deg og på hvilken måte hjelper det deg å skrive disse innleggene?

Kjære "frosken". Kan ikke denne personen gjøre det? Er et bare bipolar det går i ?

Skrevet

Kjære "frosken". Kan ikke denne personen gjøre det? Er et bare bipolar det går i ?

Skjønner ikke hva dette har med bipolar å gjøre?

Skrevet

Det er jo det det går i hele tiden - ikke sant ? "frosksen".

Skrevet

Det er jo bipolar lidelse som er dette forumet..

Gjest germinate
Skrevet

''av og til...

Sorry. Skal skjerpe meg.

Gjest Solution
Skrevet

Prøv å legg vekk alt det negative i livet ditt, det som du ikke kan gjøre noe med.

Fokuser på det som er igjen og som er positivt, det du kan gjøre noe med.

For meg hjelper det ihvertfall å skille mellom disse to tingene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...