Olav Femte Skrevet 12. juli 2012 Skrevet 12. juli 2012 På veien, kan vi slå oss til ro med at alle dyr, er vi den arten som lærer minst av egene feil - vi trenger det ikke. Vi har ingen natulige fiender, bortset fra oss selv.. 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 13. juli 2012 Skrevet 13. juli 2012 Det stemmer ikke helt.Det stemmer kun for de dunmmeste av oss.Det stemmer bare for de svakeste av oss.Man kan vellge å tilhøre den kategorien som vil noe,eller den som bare gir opp. Man kan godt melde seg inn i Landfsoreningen for taperne.Da stigmaitiserer man seg selv som både svak og dum. De aller fleste mennesker er smarte nok til å leve ganske gode liv.Vi må bare overleve til vi er 25.Finne ut hvilken legning man har,og forsøke å få nok utdannelse til å få en jobb man kan like hele livet. Har man en IQ på 80-120 bør man klare seg ok.Faren min sa at gode karakterer på skolen var 90% svette og 10% intelligens.Har man sovet godt og minst 7 timer,har gjort alle leksene og ønsker å prioritere skolen fremfor alt annet,vil man kunne få meget eller 5 i de fleste fag.(Gym holder jeg utenfor siden dette ikke har noe med intelligens å gjøre) Er man ikke VILLIG til å lære av sine feil,har man ett problem. Man har en rigid tankegang,og ønsker ikke å utvikle seg. Intelligensen sier bare noe om hvor fort man lærer nye ting.De dummeste bruker bare mye lenger tid,men bør fint kunne få en ståkarakter på 3-4 eller Godt.Man må bruke mye tid og krefter,og helt vanlig hukommelse er bra nok. Får på følelsen av at du har gitt opp,eller inbiller deg at du enten er for dum eller for svak.DET ER DU IKKE! Ingen trenger i Norge å gå til grunne om man følger spillereglene.Man må følge vanlig døgnrytme og følge reglene mandag-fredag i arbeidstiden.Kl 16 har du fri og kan i teorien gjøre hva du vil. Ønsker man å ha venner må man alikevel følge noen få regler,men man velger jo selv om man ønsker å ha venner eller ikke. Familie kan man også velge bort,om den er til skade for deg eller kone og barn.Mange klarer seg fint med bare jobb og kjernefamilien. Lykke til på ferden.Du er din egen lykkes smed. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 13. juli 2012 Forfatter Skrevet 13. juli 2012 Det stemmer ikke helt.Det stemmer kun for de dunmmeste av oss.Det stemmer bare for de svakeste av oss.Man kan vellge å tilhøre den kategorien som vil noe,eller den som bare gir opp. Man kan godt melde seg inn i Landfsoreningen for taperne.Da stigmaitiserer man seg selv som både svak og dum. De aller fleste mennesker er smarte nok til å leve ganske gode liv.Vi må bare overleve til vi er 25.Finne ut hvilken legning man har,og forsøke å få nok utdannelse til å få en jobb man kan like hele livet. Har man en IQ på 80-120 bør man klare seg ok.Faren min sa at gode karakterer på skolen var 90% svette og 10% intelligens.Har man sovet godt og minst 7 timer,har gjort alle leksene og ønsker å prioritere skolen fremfor alt annet,vil man kunne få meget eller 5 i de fleste fag.(Gym holder jeg utenfor siden dette ikke har noe med intelligens å gjøre) Er man ikke VILLIG til å lære av sine feil,har man ett problem. Man har en rigid tankegang,og ønsker ikke å utvikle seg. Intelligensen sier bare noe om hvor fort man lærer nye ting.De dummeste bruker bare mye lenger tid,men bør fint kunne få en ståkarakter på 3-4 eller Godt.Man må bruke mye tid og krefter,og helt vanlig hukommelse er bra nok. Får på følelsen av at du har gitt opp,eller inbiller deg at du enten er for dum eller for svak.DET ER DU IKKE! Ingen trenger i Norge å gå til grunne om man følger spillereglene.Man må følge vanlig døgnrytme og følge reglene mandag-fredag i arbeidstiden.Kl 16 har du fri og kan i teorien gjøre hva du vil. Ønsker man å ha venner må man alikevel følge noen få regler,men man velger jo selv om man ønsker å ha venner eller ikke. Familie kan man også velge bort,om den er til skade for deg eller kone og barn.Mange klarer seg fint med bare jobb og kjernefamilien. Lykke til på ferden.Du er din egen lykkes smed. Jøss. Hadde du levd for 70 år siden - hadde du været medlem i NS sikkert som banken. 0 Siter
Gjest Oksen Ferdinand Skrevet 13. juli 2012 Skrevet 13. juli 2012 Jøss. Hadde du levd for 70 år siden - hadde du været medlem i NS sikkert som banken. Har du for vane å stemple folk som nazister? Har jeg nevnt ord som arisk,eller rase i mitt inlegg? Har du gitt opp livet ditt og ønsker at vi skal synes synd på deg? Merkelig.Du er jo istand til å både bruke en datamskin,og uttrykke deg skriftlig.Du er ikke tapt bak en vogn. Vi snakkes 0 Siter
Olav Femte Skrevet 13. juli 2012 Forfatter Skrevet 13. juli 2012 Har du for vane å stemple folk som nazister? Har jeg nevnt ord som arisk,eller rase i mitt inlegg? Har du gitt opp livet ditt og ønsker at vi skal synes synd på deg? Merkelig.Du er jo istand til å både bruke en datamskin,og uttrykke deg skriftlig.Du er ikke tapt bak en vogn. Vi snakkes Det nasjonalsosialiskete prinsipp ligger der.... 0 Siter
Gjest Ødelagt58 Skrevet 15. juli 2012 Skrevet 15. juli 2012 Det nasjonalsosialiskete prinsipp ligger der.... Nei.Nazistene vil kun at ariske hvite mennesker med blå øyne og blonde skal overleve å førs slekten videre. Jøder har ofte meget høy IQ og er godt utdannet.De er muligens den alle rikeste grupperingen i USA. Asiater er nok de aller smarteste i hele verden,med Japan og Kina i førersetet.De han mange gode skoler og universiteter. Dette har også India,enda de er mye fattigere enn Kina. Hverken asiater,afrikanere eller Jøder var velkommen i "det tredje riket". Vet du ikke dette bør du ta fram historiebøkene en gang til.Har du de ikke lenger,kan du bruke nærmeste bibliotek.Wikipedia er ikke ferdig på norsk,og blir stadig oppdatert. Selv om jeg har 12 års skolegang strøk jeg i Kjemi,Biologi og Fysikk.Jeg sto i Norsk,Eengelsk,Historie,Kristendom, Samfunnsfag og Matte.Examen Artium er tøft når man velger den hardeste linja,nemlig naturfag.I dag ville jeg ha valgt engelsklinja. Gikk på Vahl i Oslo fra 74-77. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.