Gå til innhold

Er det så rart at jeg blir lei meg for dette?

Anbefalte innlegg

Gjest germinate
Skrevet

Om de som kommenterer at de synes det er dumt at de andre to tidligere medstudentene dine ikke kommer, hadde mer kontakt med dem på den tiden enn deg, så er jo dette forklaringen på hvorfor de gir dem oppmerksomhet og ikke deg. Hvorfor skulle de plutselig være mer interessert i deg nå 20 år senere? De kunne derimot vært høflige og sendt deg også en "å så synd du ikke kunne komme" kommentar. Men innerst inne vet du den hadde den vært falsk.

Du skriver at de ikke mobbet deg på denne tiden. De bare gjorde at du følte deg tilsidesatt og som femte hjulet på vogna. Faktisk er dette også en form for mobbing og den kan være like vond som fysisk og verbal mobbing.

Jeg forstår at du er lei deg. Dette er vonde følelser du kjenner på og denne fb gruppen minner deg på dette vonde.

Hadde det vært meg, ville jeg slettet meg fra denne fb-gruppen for lengst. Du skulle ikke vært aktiv i den i utgangspunktet! (For ved å melde seg som "ikke-deltaker" er du på en måte aktiv.)

En helt annen strategi er å heve seg over det. Skriv en hyggelig felles kommentar om at du synes det var veldig synd at du ikke kunne komme pga avstanden og ønske de andre en veldig hyggelig kveld med gode minner og mimring! Enten de svarer eller ei, så vil du vise en stolt og beundringverdig side av deg. Det vil de også se. Kanskje de til og med ville skamme seg litt. det burde de ihvertfall.

Da er den slettet ;-)

Videoannonse
Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...