Gjest Maddie94 Skrevet 14. juli 2012 Skrevet 14. juli 2012 Hei. Jeg er gravid i uke 15. Jeg har hatt sex med kjæresten min regelmessig i 2 år nå. Jeg hadde plutselig et sidesprang da jeg og kjæresten min hadde kranglet og jeg var veldig sur og lei, og ville ha hevn. Jeg hadde sex med denne ene personen i midten av april, og det var 1 gang da han kom inni meg uten prev. Jeg fikk vite av legen at man teller generelt bare 15 uker tilbake for å se hvilken dato man lander på (da hadde man sex den uka/datoen man lander på). Og når jeg teller 15 uker tilbake, så kommer jeg til siste uka i mars, og jeg hadde ikke sex med han andre før i midten av april uansett. Men jeg har fortalt begge at jeg er gravid, men ikke om hverandre liksom. Jeg er nesten 100% sikker på at det er kjæresten min sin, det sa legen også da jeg fortalte henne om situasjonen. Men man vet jo aldri, ultralyden kan kanskje ta feil eller testen, eller at legen feilberegner. Ihvertfall så krever stoler ikke han andre gutten på meg og truer meg med alt mulig diverse. Hva tror du/dere? Mvh en fortvilt Madeleine på 18 år. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 14. juli 2012 Skrevet 14. juli 2012 Jeg tror at du skal høre på legen din. Og at du skal få tatt en DNA test når barnet er født for å være helt sikker. Det kan i så måte være lurt å informere begge mennene om dette. 0 Siter
Gjest Skrevet 14. juli 2012 Skrevet 14. juli 2012 Jeg tror at du skal høre på legen din. Og at du skal få tatt en DNA test når barnet er født for å være helt sikker. Det kan i så måte være lurt å informere begge mennene om dette. Men legen sa at man bare regner 15 uker tilbake. Så det er ikke noe annet å gjøre med det. 0 Siter
Gjest Skrevet 14. juli 2012 Skrevet 14. juli 2012 Poenget er også at jeg hadde sex med kjæresten min hele tiden i den perioden også. Vi har hatt det regelmessig nesten annenhver dag. Men kjæresten min stopper nesten alltid før han kommer inni meg, men han lekker mye da, så jeg vet ikke om jeg kan bli gravid på det at lekker inni meg? Og hva tror du når du ser på datoene osv? 0 Siter
laban Skrevet 14. juli 2012 Skrevet 14. juli 2012 Poenget er også at jeg hadde sex med kjæresten min hele tiden i den perioden også. Vi har hatt det regelmessig nesten annenhver dag. Men kjæresten min stopper nesten alltid før han kommer inni meg, men han lekker mye da, så jeg vet ikke om jeg kan bli gravid på det at lekker inni meg? Og hva tror du når du ser på datoene osv? Du kan i høyeste grad bli gravid når han "lekker". Jeg vil ikke spekulere i hvem som er barnefar, men når det blir aktuelt igjen, må du finne en ordentlig prevensjonsmetode. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.