Gjest bissevoven Skrevet 15. juli 2012 Skrevet 15. juli 2012 Jeg har slitt psykisk i mange år. Og nå har jeg skaffet meg en hund i håp om å ikke bli så ensom og forbedre hele min livssituasjon. Jeg er egentlig en B menneske og kan sove til 11 - 12 hver dag, og legger meg også i 23 - tida. Ja å nå har denne lille hunden kommet inn i livet mitt og jeg har begynt å våkne kl 6 om morgenen. Jeg får ikke til å sove lenger. Når jeg våkner ligger den lille og sover pent i sengen sin og det er tydelig at det er alt for tidlig med tur allerede nå. Hvordan kan man forandre psyken sin sånn plutselig? dette er som å få en baby i huset, selv om dette nurket ikke lager lyd. Jeg får ikke til å sove om kvelden fordi jeg tenker bare hund :-) Kan det hende at jeg egentlig har vært deprimert så lenge at jeg plutselig har våknet til live montro? Eller vil dette sannsynligvis gå fort over?. 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. juli 2012 Skrevet 15. juli 2012 Jeg tror du har funnet en mening i livet ditt, noen som er avhengig av deg på en positiv måte og som gir deg masse glede - stemmer ikke det? ) Kos deg med vofsen! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.