Gjest Mrs.Q Skrevet 15. juli 2012 Skrevet 15. juli 2012 Har dårlig hukommelse noe med kognitiv svikt å gjøre, og evnen til å lære..er det kognitiv svikt hvis en har vanskelig for å lære? Kan dette kalles negative symptomer? 0 Siter
WaTfM? Skrevet 15. juli 2012 Skrevet 15. juli 2012 Sånn jeg har forstått det kan det kalles kognitiv svikt ja. Det kan vel også være negative symptomer hvis årsaken er en psykose, sånn jeg har forstått det, da. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 15. juli 2012 Skrevet 15. juli 2012 Sånn jeg har forstått det kan det kalles kognitiv svikt ja. Det kan vel også være negative symptomer hvis årsaken er en psykose, sånn jeg har forstått det, da. Ok, da har jeg hatt kognitiv svikt hele livet og negative symptomer. Jaggu rart jeg kunne gå på skolen uten å lære noe særlig, tror ikke det hadde gått i dag. 0 Siter
WaTfM? Skrevet 15. juli 2012 Skrevet 15. juli 2012 Ok, da har jeg hatt kognitiv svikt hele livet og negative symptomer. Jaggu rart jeg kunne gå på skolen uten å lære noe særlig, tror ikke det hadde gått i dag. Hm... merkelig. Nei ikke vet jeg, altså. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 15. juli 2012 Skrevet 15. juli 2012 Hm... merkelig. Nei ikke vet jeg, altså. Har trodd jeg ikke husket fordi alt var så traumatisk, innser nå at det har andre forklaringer. Var jo ikke tilsedet i livet mitt en gang. Var helt andre plasser i mitt sinn. 0 Siter
WaTfM? Skrevet 15. juli 2012 Skrevet 15. juli 2012 Har trodd jeg ikke husket fordi alt var så traumatisk, innser nå at det har andre forklaringer. Var jo ikke tilsedet i livet mitt en gang. Var helt andre plasser i mitt sinn. Hvor tidlig satte dette inn da? 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 15. juli 2012 Skrevet 15. juli 2012 Hvor tidlig satte dette inn da? Tror det alltid har vært slik, har alltid snakket med høyere makter og hatt kontakt med gode og onde krefter. Men når jeg snakket om det reagerte folk alltid, så jeg holdt det for meg selv. Min indre verden helt for meg selv, mine kjære venner og uvenner. Hadde vel nok med det, så fikk ikke med meg ting på skolen f.eks. 0 Siter
WaTfM? Skrevet 15. juli 2012 Skrevet 15. juli 2012 Tror det alltid har vært slik, har alltid snakket med høyere makter og hatt kontakt med gode og onde krefter. Men når jeg snakket om det reagerte folk alltid, så jeg holdt det for meg selv. Min indre verden helt for meg selv, mine kjære venner og uvenner. Hadde vel nok med det, så fikk ikke med meg ting på skolen f.eks. Ja, kan jeg godt skjønne... Trist, det. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 15. juli 2012 Skrevet 15. juli 2012 Ja, kan jeg godt skjønne... Trist, det. Forklarer iallefall hvorfor jeg er så dum, og hvorfor jeg omtrent ikke husker noe. Har vel gått rundt i halvsøvne hele tiden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.