Gjest madrs 24 Skrevet 16. juli 2012 Skrevet 16. juli 2012 Men da jeg tok denne testen (madrs) idag får jeg fortsatt 24 på den. Da sto det at jeg trenger samtale og medisiner. Vel, jeg bruker medisiner og har samtalehjelp. Jeg mener selv at jeg er veldig frisk nå i forhold til tidligere. Da fikk jeg rundt 38 på denne testen. Hvordan er det da egentlig å være frisk? Det hadde vært veldig interessant å visst dette. Bare få kjent en dag, om ikke mere, hvordan det er å ikke være deprimert. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 16. juli 2012 Skrevet 16. juli 2012 Det er litt vanskelig å svare på hvordan det er å ikke være deprimert.. Kan det ikke være litt individuelt mon tro? For min del er det som en mørk tung sky har forsvunnet. Og jeg er frisk fra en langvarig depresjon.. 0 Siter
Gjest madrs 24 Skrevet 16. juli 2012 Skrevet 16. juli 2012 Det er litt vanskelig å svare på hvordan det er å ikke være deprimert.. Kan det ikke være litt individuelt mon tro? For min del er det som en mørk tung sky har forsvunnet. Og jeg er frisk fra en langvarig depresjon.. Jeg også har hatt en sånn mørk sky over meg i veldig mange år. Føler meg nå i bedre humør, men merker at jeg enda faller ned noen ganger. Jeg har brukt veldig mange år av livet mitt på dette og vil gjerne være frisk. Er ikke i jobb og sover fryktelig mye nå. Veldig sliten og tiltaksløs. Kanskje kommer dette fra depresjon...jeg ønsker så gjerne å tro at jeg kan bli normal igjen. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 16. juli 2012 Skrevet 16. juli 2012 Jeg også har hatt en sånn mørk sky over meg i veldig mange år. Føler meg nå i bedre humør, men merker at jeg enda faller ned noen ganger. Jeg har brukt veldig mange år av livet mitt på dette og vil gjerne være frisk. Er ikke i jobb og sover fryktelig mye nå. Veldig sliten og tiltaksløs. Kanskje kommer dette fra depresjon...jeg ønsker så gjerne å tro at jeg kan bli normal igjen. Får du noen behandling for din depresjon? 0 Siter
Gjest madrs 24 Skrevet 16. juli 2012 Skrevet 16. juli 2012 Får du noen behandling for din depresjon? Har brukt medisiner i mange år og får hjelp fra psykolog. Mere er det vel sikkert ikke å gjøre? Tålmodighet kom til meg. Jeg deler sikkert dette med mange andre, må bare sutre meg litt innimellom. Bra med deg? 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 16. juli 2012 Skrevet 16. juli 2012 Har brukt medisiner i mange år og får hjelp fra psykolog. Mere er det vel sikkert ikke å gjøre? Tålmodighet kom til meg. Jeg deler sikkert dette med mange andre, må bare sutre meg litt innimellom. Bra med deg? Jeg har vært veldig utålmodig selv så jeg vet hvordan det er. Man skulle jo så gjerne vært frisk i går eller helst i fjor.. Hvordan er muligheten for deg å være i litt jobb? For meg har det vært viktig med tanke på å bli frisk. 0 Siter
Gjest madrs 24 Skrevet 16. juli 2012 Skrevet 16. juli 2012 Jeg har vært veldig utålmodig selv så jeg vet hvordan det er. Man skulle jo så gjerne vært frisk i går eller helst i fjor.. Hvordan er muligheten for deg å være i litt jobb? For meg har det vært viktig med tanke på å bli frisk. Jeg har ikke vært stabil nok, dessverre, til å være i jobb over tid. Jeg er så syk at jeg ligger i lange perioder. Humøret er derimot bedre, men jeg vet ikke hva som er hva. Jeg er også lungesyk, så kanskje er det derfor. Hva kommer først av høna og egget? 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 16. juli 2012 Skrevet 16. juli 2012 Jeg har ikke vært stabil nok, dessverre, til å være i jobb over tid. Jeg er så syk at jeg ligger i lange perioder. Humøret er derimot bedre, men jeg vet ikke hva som er hva. Jeg er også lungesyk, så kanskje er det derfor. Hva kommer først av høna og egget? Det er ikke så godt å si dessverre. Men det er iallefall positivt at humøret er bedre! Klem 0 Siter
Gjest madrs 24 Skrevet 16. juli 2012 Skrevet 16. juli 2012 Det er ikke så godt å si dessverre. Men det er iallefall positivt at humøret er bedre! Klem Klem tilbake :-) 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 19. juli 2012 Skrevet 19. juli 2012 Har brukt medisiner i mange år og får hjelp fra psykolog. Mere er det vel sikkert ikke å gjøre? Tålmodighet kom til meg. Jeg deler sikkert dette med mange andre, må bare sutre meg litt innimellom. Bra med deg? Har tenkt litt på deg og på en ting.. har du prøvd Wellbutrin? Hvis ikke vil jeg på det sterkeste anbefale det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.