Gå til innhold

Jeg mener jeg ikke er deprimert nå?

Anbefalte innlegg

Gjest madrs 24
Skrevet

Men da jeg tok denne testen (madrs) idag får jeg fortsatt 24 på den. Da sto det at jeg trenger samtale og medisiner. Vel, jeg bruker medisiner og har samtalehjelp. Jeg mener selv at jeg er veldig frisk nå i forhold til tidligere. Da fikk jeg rundt 38 på denne testen.

Hvordan er det da egentlig å være frisk? Det hadde vært veldig interessant å visst dette. Bare få kjent en dag, om ikke mere, hvordan det er å ikke være deprimert.

Videoannonse
Annonse
Gjest germinate
Skrevet

Det er litt vanskelig å svare på hvordan det er å ikke være deprimert.. Kan det ikke være litt individuelt mon tro? For min del er det som en mørk tung sky har forsvunnet. Og jeg er frisk fra en langvarig depresjon..

Gjest madrs 24
Skrevet

Det er litt vanskelig å svare på hvordan det er å ikke være deprimert.. Kan det ikke være litt individuelt mon tro? For min del er det som en mørk tung sky har forsvunnet. Og jeg er frisk fra en langvarig depresjon..

Jeg også har hatt en sånn mørk sky over meg i veldig mange år. Føler meg nå i bedre humør, men merker at jeg enda faller ned noen ganger. Jeg har brukt veldig mange år av livet mitt på dette og vil gjerne være frisk. Er ikke i jobb og sover fryktelig mye nå. Veldig sliten og tiltaksløs. Kanskje kommer dette fra depresjon...jeg ønsker så gjerne å tro at jeg kan bli normal igjen.

Gjest germinate
Skrevet

Jeg også har hatt en sånn mørk sky over meg i veldig mange år. Føler meg nå i bedre humør, men merker at jeg enda faller ned noen ganger. Jeg har brukt veldig mange år av livet mitt på dette og vil gjerne være frisk. Er ikke i jobb og sover fryktelig mye nå. Veldig sliten og tiltaksløs. Kanskje kommer dette fra depresjon...jeg ønsker så gjerne å tro at jeg kan bli normal igjen.

Får du noen behandling for din depresjon?

Gjest madrs 24
Skrevet

Får du noen behandling for din depresjon?

Har brukt medisiner i mange år og får hjelp fra psykolog. Mere er det vel sikkert ikke å gjøre? Tålmodighet kom til meg. Jeg deler sikkert dette med mange andre, må bare sutre meg litt innimellom. Bra med deg?

Gjest germinate
Skrevet

Har brukt medisiner i mange år og får hjelp fra psykolog. Mere er det vel sikkert ikke å gjøre? Tålmodighet kom til meg. Jeg deler sikkert dette med mange andre, må bare sutre meg litt innimellom. Bra med deg?

Jeg har vært veldig utålmodig selv ;) så jeg vet hvordan det er. Man skulle jo så gjerne vært frisk i går eller helst i fjor..

Hvordan er muligheten for deg å være i litt jobb? For meg har det vært viktig med tanke på å bli frisk.

Gjest madrs 24
Skrevet

Jeg har vært veldig utålmodig selv ;) så jeg vet hvordan det er. Man skulle jo så gjerne vært frisk i går eller helst i fjor..

Hvordan er muligheten for deg å være i litt jobb? For meg har det vært viktig med tanke på å bli frisk.

Jeg har ikke vært stabil nok, dessverre, til å være i jobb over tid. Jeg er så syk at jeg ligger i lange perioder. Humøret er derimot bedre, men jeg vet ikke hva som er hva. Jeg er også lungesyk, så kanskje er det derfor. Hva kommer først av høna og egget?

Gjest germinate
Skrevet

Jeg har ikke vært stabil nok, dessverre, til å være i jobb over tid. Jeg er så syk at jeg ligger i lange perioder. Humøret er derimot bedre, men jeg vet ikke hva som er hva. Jeg er også lungesyk, så kanskje er det derfor. Hva kommer først av høna og egget?

Det er ikke så godt å si dessverre. Men det er iallefall positivt at humøret er bedre!

Klem

Gjest madrs 24
Skrevet

Det er ikke så godt å si dessverre. Men det er iallefall positivt at humøret er bedre!

Klem

Klem tilbake :-)

Gjest germinate
Skrevet

Har tenkt litt på deg og på en ting.. har du prøvd Wellbutrin? Hvis ikke vil jeg på det sterkeste anbefale det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...