Gjest madrs 24 Skrevet 16. juli 2012 Skrevet 16. juli 2012 Hvorfor er det så mye vanskeligere å akseptere at man er ganske varig psykisk syk i forhold til fysisk. Jeg sliter litt med begge deler. Den (de) fysiske sykdommene har jeg akseptert, men den psykiske biten går jeg enda og venter på skal gå over. Begge deler er kroniske hos meg, men jeg godtar liksom ikke at jeg har en kronisk psykisk lidelse. Jeg stiller spørsmål etter spørsmål for å bli frisk/friskere. Den fysiske sykdommen er der og kan ikke gjøres noe med. Den psykiske delen liksom lever sitt eget liv, opp og ned, fra håp til fortvilelse. Det er kanskje det som er mest irriterende, at jeg er så mye friskere i perioder for så å falle ned igjen. Ikke så enkelt å takle nedtur nummer 1003 liksom. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. juli 2012 Skrevet 16. juli 2012 Det er da virkelig ikke så enkelt å godta nedtur 1003 når det gjelder fysiske sykdommer/funksjonsnedsettelser heller 0 Siter
Gjest madrs 24 Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Det er da virkelig ikke så enkelt å godta nedtur 1003 når det gjelder fysiske sykdommer/funksjonsnedsettelser heller Hei. Jeg sammenlignet bare disse to sykdommene hos meg selv. Har stor forståelse for at andre kan føle det på en annen måte. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.