Gå til innhold

psykiske og fysisk diagnoser

Anbefalte innlegg

Gjest madrs 24
Skrevet

Hvorfor er det så mye vanskeligere å akseptere at man er ganske varig psykisk syk i forhold til fysisk. Jeg sliter litt med begge deler. Den (de) fysiske sykdommene har jeg akseptert, men den psykiske biten går jeg enda og venter på skal gå over. Begge deler er kroniske hos meg, men jeg godtar liksom ikke at jeg har en kronisk psykisk lidelse. Jeg stiller spørsmål etter spørsmål for å bli frisk/friskere. Den fysiske sykdommen er der og kan ikke gjøres noe med. Den psykiske delen liksom lever sitt eget liv, opp og ned, fra håp til fortvilelse. Det er kanskje det som er mest irriterende, at jeg er så mye friskere i perioder for så å falle ned igjen. Ikke så enkelt å takle nedtur nummer 1003 liksom.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da virkelig ikke så enkelt å godta nedtur 1003 når det gjelder fysiske sykdommer/funksjonsnedsettelser heller

Gjest madrs 24
Skrevet

Det er da virkelig ikke så enkelt å godta nedtur 1003 når det gjelder fysiske sykdommer/funksjonsnedsettelser heller

Hei. Jeg sammenlignet bare disse to sykdommene hos meg selv. Har stor forståelse for at andre kan føle det på en annen måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...