Gjest Mrs.Q Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Er det vanlig at man hører mobilen ringer, men når man tar opp mobilen ringer den ikke? Er litt sliten for tiden og kan noen ganger høre musikk uten at det er musikk. Det er bare korte øyeblikk men det er litt irriterende. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Jeg hører også ringelyder når jeg er sliten. Hører også noen som snakker til meg og har "dummet" meg ut flere ganger med å spørre hva min mann sa. Han har da sagt ingenting. Vet ikke hvor vanlig dette er, men for meg er det helt normalt. Man kan vel være normal fordi om man er litt unormal i forhold til mange andre ? :-) 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Jeg hører også ringelyder når jeg er sliten. Hører også noen som snakker til meg og har "dummet" meg ut flere ganger med å spørre hva min mann sa. Han har da sagt ingenting. Vet ikke hvor vanlig dette er, men for meg er det helt normalt. Man kan vel være normal fordi om man er litt unormal i forhold til mange andre ? :-) Er jo helt normalt for meg og igrunn. ''Man kan vel være normal fordi om man er litt unormal i forhold til mange andre ? :-)'' Sikkert Og isåfall hva er normalt? Blir jo bare dumt å stille slike spørsmål. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Er jo helt normalt for meg og igrunn. ''Man kan vel være normal fordi om man er litt unormal i forhold til mange andre ? :-)'' Sikkert Og isåfall hva er normalt? Blir jo bare dumt å stille slike spørsmål. Ingen spørsmål er dumme. Man kan jo lure på veldig mye, og hvis man ikke spør får man ihvertfall ikke svar. Jeg har fått høre at jeg er sånn grensepsykotisk innimellom, spesielt når jeg er veldig sliten. Dette har kanskje noe med den saken å gjøre. Noen ganger lurer jeg også veldig på om vanlige, friske mennesker har det sånn som meg. Sånn sett skulle du jo ha fått svar fra andre enn meg. Kanskje har alle det sånn at de hører ringelyder fra tid til annen. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Ingen spørsmål er dumme. Man kan jo lure på veldig mye, og hvis man ikke spør får man ihvertfall ikke svar. Jeg har fått høre at jeg er sånn grensepsykotisk innimellom, spesielt når jeg er veldig sliten. Dette har kanskje noe med den saken å gjøre. Noen ganger lurer jeg også veldig på om vanlige, friske mennesker har det sånn som meg. Sånn sett skulle du jo ha fått svar fra andre enn meg. Kanskje har alle det sånn at de hører ringelyder fra tid til annen. Grensepsykotisk, det har jeg og vært før. Får ikke håpe jeg tipper over dit, jeg tar jo medisiner nå. Alt bare topper seg overalt og jeg blir stressa og sur, sikkert vanlig å høre ringelyder/musikk da. Blir bare irritert, må prøve å tenke positivt tror jeg. Ja, var det jeg lurte på, om friske folk og hører tlf ringer f.eks, eller andre lyder. Hvis jeg begynner å høre snakking/hvisking øker jeg på medisinene. Gidder ikke det tullet der. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Ingen spørsmål er dumme. Man kan jo lure på veldig mye, og hvis man ikke spør får man ihvertfall ikke svar. Jeg har fått høre at jeg er sånn grensepsykotisk innimellom, spesielt når jeg er veldig sliten. Dette har kanskje noe med den saken å gjøre. Noen ganger lurer jeg også veldig på om vanlige, friske mennesker har det sånn som meg. Sånn sett skulle du jo ha fått svar fra andre enn meg. Kanskje har alle det sånn at de hører ringelyder fra tid til annen. Men det er nok bare i dag. Alle kan jo ha en dårlig dag 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Men det er nok bare i dag. Alle kan jo ha en dårlig dag Ja, helt klart :-). Når jeg har det sånn har jeg som regel også mange andre "rare" symptomer. Men jeg vet egentlig at dette har med slitenhet å gjøre. Jeg blir bare så forbauset hver gang det skjer. Nå har jeg imidlertig bestemt meg for å bli frisk. Når tanken er god er allting godt :-). 0 Siter
Angustia Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Grensepsykotisk, det har jeg og vært før. Får ikke håpe jeg tipper over dit, jeg tar jo medisiner nå. Alt bare topper seg overalt og jeg blir stressa og sur, sikkert vanlig å høre ringelyder/musikk da. Blir bare irritert, må prøve å tenke positivt tror jeg. Ja, var det jeg lurte på, om friske folk og hører tlf ringer f.eks, eller andre lyder. Hvis jeg begynner å høre snakking/hvisking øker jeg på medisinene. Gidder ikke det tullet der. ''Ja, var det jeg lurte på, om friske folk og hører tlf ringer f.eks, eller andre lyder.'' Jeg er så vidt jeg veit frisk, men hører med ujevne mellomrom at dørklokka¨ringer uten at noen ringer på. Barna mine ser dumt på meg når jeg åpner døra uten at andre har hørt "ding-donget". Noen få ganger har jeg våkna på natta av denne innbilte dørklokkelyden, men tenkt at klokka er "midt-på-natta" og ingen ved sine fulle fem ringer på døra da. Ergo tilskriver jeg det min egen utilregnelighet og åpner ikke... Jaja, det var sikkert ikke et beroligende svar *s* 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Ja, helt klart :-). Når jeg har det sånn har jeg som regel også mange andre "rare" symptomer. Men jeg vet egentlig at dette har med slitenhet å gjøre. Jeg blir bare så forbauset hver gang det skjer. Nå har jeg imidlertig bestemt meg for å bli frisk. Når tanken er god er allting godt :-). Tankene har mye å si Har nok med slitenhet å gjøre og går nok over, skal holde meg frisk. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 ''Ja, var det jeg lurte på, om friske folk og hører tlf ringer f.eks, eller andre lyder.'' Jeg er så vidt jeg veit frisk, men hører med ujevne mellomrom at dørklokka¨ringer uten at noen ringer på. Barna mine ser dumt på meg når jeg åpner døra uten at andre har hørt "ding-donget". Noen få ganger har jeg våkna på natta av denne innbilte dørklokkelyden, men tenkt at klokka er "midt-på-natta" og ingen ved sine fulle fem ringer på døra da. Ergo tilskriver jeg det min egen utilregnelighet og åpner ikke... Jaja, det var sikkert ikke et beroligende svar *s* Jo det var jo det, da hører friske folk og lyder uten at det trenger å bety at man er iferd med å bli psykotisk. 0 Siter
Angustia Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Jo det var jo det, da hører friske folk og lyder uten at det trenger å bety at man er iferd med å bli psykotisk. Med alle mulige forbehold kan jeg naturligvis ikke si at det _ikke_ er et tegn på psykose, jeg svarte bare på spørsmålet om "friske" kan høre lyder som neppe eksisterer ;-) 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Med alle mulige forbehold kan jeg naturligvis ikke si at det _ikke_ er et tegn på psykose, jeg svarte bare på spørsmålet om "friske" kan høre lyder som neppe eksisterer ;-) Ok Var det jeg ville vite, er egentlig i en frisk periode nå. 0 Siter
Angustia Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Ok Var det jeg ville vite, er egentlig i en frisk periode nå. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.