rose23 Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Det har bare vært sorg og elendighet rundt meg i vår, sommer.... Dødsfall, sykdom, vold, stress.... Jeg prøver å holde "hodet over vannet", men det er så tungt og jeg merker at jeg ikke har så mye energi og livslyst, som jeg hadde før den første krisen kom. Kan det hjelpe å øke Zoloft fra 200 - 300 mg? Fastlegen er på ferie, og jeg har ikke lenger noe behandler på DPS... 0 Siter
Gjest Ødelagt58 Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 Snakk med en annen lege på det samme legekontoret.Det skal altid være minst 1 lege på vakt hele sommeren.Bedre med en "fremmed" lege enn ingen. Alternativet er legevakten om du bor i en by. Jeg bruker 100 mg,men tror også det kan være lite i blant ved store belastninger. Vi snakkes. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 Er det andre leger der fastlegen din er? Kan du i så fall ta en telefon og høre der? Synd at du skal ha det sånn.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 På den ene side kan en si at en økning sikkert ikke vil skade. På den annen side er jeg noe skeptisk til om en slik økning vil være til hjelp ved forverringer som åpeenbart skyldes nylige vonde hendelser. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 Det er så vondt å høre. Selv har jeg vikar i sommer for min psykolog som har ferie. Vanskene og plagene tar nemlig ikke ferie. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.