Gå til innhold

Mislykket suksesskake:-(

Anbefalte innlegg

Gjest Kusinen
Skrevet

Etter alt maset mitt om denne suksesskaken jeg skulle bake. Den ble ikke særlig vellykket:(

Bunnen ble for myk (antagelig for lite mandler og feil konsistens på marengsen?!) og den gule kremen som fyll ble klumpete (kanskje jeg hadde for høy varme på kjelen i starten?)

Noen andre forslag til hva som kan ha skjedd?

Skal nemlig i gang med å bake på ny og vil helst unngå den/de samme tabben(e) en gang til...

Videoannonse
Annonse
Gjest poncho
Skrevet

Skjønner godt at du skriver dette på psykiatriforum. Man kan jo bli deprimert av mindre :-)

Gjest Kusinen
Skrevet

Skjønner godt at du skriver dette på psykiatriforum. Man kan jo bli deprimert av mindre :-)

Hahaha! Ja sant? B-)

Skal legge den ut på åpent heller ;)

Skrevet

Du rakk det før meg :-D

Gjest poncho
Skrevet

Hahaha! Ja sant? B-)

Skal legge den ut på åpent heller ;)

Du får kanskje mere fornuftige svar da :-)

Gjest svarttrost
Skrevet

Du får kanskje mere fornuftige svar da :-)

Hvis jeg blir tvangsinnlagt igjen så skal jeg bake mislykkede suksesskake til hver fredagsmøte. I protest. Jeg skal aldri lage de gode sjokoladekakene mine mer.

Gjest svarttrost
Skrevet

Hvis jeg blir tvangsinnlagt igjen så skal jeg bake mislykkede suksesskake til hver fredagsmøte. I protest. Jeg skal aldri lage de gode sjokoladekakene mine mer.

Også skal jeg lage et ekstra pent kakestykke til overlegen med gift oppi. Så blir vi kvitt han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...