Gjest Kusinen Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Etter alt maset mitt om denne suksesskaken jeg skulle bake. Den ble ikke særlig vellykket:( Bunnen ble for myk (antagelig for lite mandler og feil konsistens på marengsen?!) og den gule kremen som fyll ble klumpete (kanskje jeg hadde for høy varme på kjelen i starten?) Noen andre forslag til hva som kan ha skjedd? Skal nemlig i gang med å bake på ny og vil helst unngå den/de samme tabben(e) en gang til... 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Skjønner godt at du skriver dette på psykiatriforum. Man kan jo bli deprimert av mindre :-) 0 Siter
Gjest Kusinen Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Skjønner godt at du skriver dette på psykiatriforum. Man kan jo bli deprimert av mindre :-) Hahaha! Ja sant? B-) Skal legge den ut på åpent heller 0 Siter
laban Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Skjønner godt at du skriver dette på psykiatriforum. Man kan jo bli deprimert av mindre :-) Du rakk det før meg :-D 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Hahaha! Ja sant? B-) Skal legge den ut på åpent heller Du får kanskje mere fornuftige svar da :-) 0 Siter
Gjest svarttrost Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Du får kanskje mere fornuftige svar da :-) Hvis jeg blir tvangsinnlagt igjen så skal jeg bake mislykkede suksesskake til hver fredagsmøte. I protest. Jeg skal aldri lage de gode sjokoladekakene mine mer. 0 Siter
Gjest svarttrost Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Hvis jeg blir tvangsinnlagt igjen så skal jeg bake mislykkede suksesskake til hver fredagsmøte. I protest. Jeg skal aldri lage de gode sjokoladekakene mine mer. Også skal jeg lage et ekstra pent kakestykke til overlegen med gift oppi. Så blir vi kvitt han. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.