Gjest psykser Skrevet 17. juli 2012 Skrevet 17. juli 2012 Kommer det mange til deg uten psykdom, men som krever at du skal gi dem en diagnose slik at de står sterkere i forhold til NAV? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 Nei, det kommer så godt som ingen med en slik bestilling. Derimot synes det som det er blitt en del av prosedyren når asylsøkere har fått endelig avslag, at de fremprovoserer en akuttinnleggelse i psykiatrien, uten at det hos oss gir noen gevinst vedr asylsøknaden. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 Nei, det kommer så godt som ingen med en slik bestilling. Derimot synes det som det er blitt en del av prosedyren når asylsøkere har fått endelig avslag, at de fremprovoserer en akuttinnleggelse i psykiatrien, uten at det hos oss gir noen gevinst vedr asylsøknaden. ''det er blitt en del av prosedyren når asylsøkere har fått endelig avslag, at de fremprovoserer en akuttinnleggelse i psykiatrien'' Kan det tenkes at en del av dette er reelt - at avslag på asylsøknad fremkaller eller gjør at personen utvikler psykisk sykdom? (Jeg har vært i en tilsvarende situasjon selv, og jeg ble så dårlig at jeg selv ble meget overrasket.) 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 ''det er blitt en del av prosedyren når asylsøkere har fått endelig avslag, at de fremprovoserer en akuttinnleggelse i psykiatrien'' Kan det tenkes at en del av dette er reelt - at avslag på asylsøknad fremkaller eller gjør at personen utvikler psykisk sykdom? (Jeg har vært i en tilsvarende situasjon selv, og jeg ble så dårlig at jeg selv ble meget overrasket.) Tenker det samme som deg.. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 Nei, det kommer så godt som ingen med en slik bestilling. Derimot synes det som det er blitt en del av prosedyren når asylsøkere har fått endelig avslag, at de fremprovoserer en akuttinnleggelse i psykiatrien, uten at det hos oss gir noen gevinst vedr asylsøknaden. Spørs om det er fake, jeg hadde iallefall blitt syk hvis jeg skulle sendes ut av landet tror jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.