Gå til innhold

NHD-andre. Jeg er stygg..

Anbefalte innlegg

Gjest bazary
Skrevet

Eller kanskje jeg skal si at jeg har et mindre pent utseende. Orker ikke gå inn i detalj hvordan jeg ser ut. Men jeg "vet" at jeg er stygg både etter min eget bedømmelse og andres mening.

Lurer på hvordan jeg skal forsone meg med dette. Er godt voksen og har mann og tre barn. De elsker meg for den jeg er.. Men jeg har veldig mindreverdighets kompleks. Det har hendt at barn på sfo har spurt hvorfor jeg "ser ut som jeg gjør" når jeg har hentet dattera mi.

Jeg tenker "hele tia" på hvordan jeg ser ut og det hender jeg gjemmer ansiktet når jeg møter fremmende for jeg er redd for blikk og kommentarer..

Jeg tror selv jeg er et tolerant og godt menneske. Vil hverken mennesker od dyr noe vondt. Er en fredselskende person. Og en god mor.. Men jeg hater mitt utseende og tenker masse på hvor stygg jeg er..

Videoannonse
Annonse
Gjest germinate
Skrevet

Er dette noe andre faktisk har sagt til deg, eller er det en følelse du har, evt at du feil tolker?

Gjest germinate
Skrevet

Er dette noe andre faktisk har sagt til deg, eller er det en følelse du har, evt at du feil tolker?

Gjest bazary
Skrevet

Jeg ser det selv og endel har kommentert mitt utseende. Barna mine også, selv om det ikke er vondt ment. Jeg er gift med en meget pen mann..

Gjest germinate
Skrevet

Jeg ser det selv og endel har kommentert mitt utseende. Barna mine også, selv om det ikke er vondt ment. Jeg er gift med en meget pen mann..

Kan jeg spørre hva disse kommentarene går ut på? Hva de sier?

Gjest bazary
Skrevet

Kan jeg spørre hva disse kommentarene går ut på? Hva de sier?

Beklager det orker jeg ikke fortelle, det er for sårt.. Men det er et faktum at jeg ikke har pene trekk..

Gjest sangsol
Skrevet

Du har mann og tre barn som elsker deg. Fokuser på familien og din hverdag, samt hyggelige ting. Å grave seg "innover" å lete etter skavanker (enten utseende, ting som ble sagt osv) fører sjelden til noe godt. Du blir bare lei deg, sur og gretten- og det kan påvirke din atferd og dine relasjoner.

Ergo- glem utseende. smil og le med din familie. Gå å plukk blomster, dra på kino med ungene. Hva som helst. Unngå bare lete etter egne skavanker. Lykke til.

Gjest germinate
Skrevet

Beklager det orker jeg ikke fortelle, det er for sårt.. Men det er et faktum at jeg ikke har pene trekk..

Ok.. Men husk at uansett så er det den indre skjønnheten som betyr noe.

Jeg har komplekser for mitt utseende selv og hatt det hele livet, og vet hvor vondt og slitsomt det kan være.

Gjest bazary
Skrevet

Du har mann og tre barn som elsker deg. Fokuser på familien og din hverdag, samt hyggelige ting. Å grave seg "innover" å lete etter skavanker (enten utseende, ting som ble sagt osv) fører sjelden til noe godt. Du blir bare lei deg, sur og gretten- og det kan påvirke din atferd og dine relasjoner.

Ergo- glem utseende. smil og le med din familie. Gå å plukk blomster, dra på kino med ungene. Hva som helst. Unngå bare lete etter egne skavanker. Lykke til.

Så snill du er, fint sagt :-)

Gjest bazary
Skrevet

Ok.. Men husk at uansett så er det den indre skjønnheten som betyr noe.

Jeg har komplekser for mitt utseende selv og hatt det hele livet, og vet hvor vondt og slitsomt det kan være.

Tusen takk for dine gode svar til meg :-)

Gjest germinate
Skrevet

Det var et bra svar, pluss en påminnelse for min del at det ikke er lurt å grave seg innover..

Gjest bazary
Skrevet

Jeg unngår bevisst å møte gamle venner og bekjente fordi jeg ikke orker at de skal se hvor stygg jeg er og har blitt. Var ikke pen i min ungdom men jeg har i tilegg forfalt mye de siste årene etter mye sykdom og kraftig medisinbruk..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...