Gjest germinate Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 Det begynner å gå opp for meg at jeg aldri vil få tilbake moren min mer. At hun aldri vil kunne gi meg råd mer. At vi aldri skal kunne føre en normal samtale mer. At hun aldri skal være med meg på butikken mer. At hun aldri skal snakke med meg på tlf mer. Det var henne jeg ringte til for å få råd. Og hun var verdens snilleste i mine øyne. Det er så trist. Har liksom gått og ventet på at hun skulle bli seg selv igjen. Fortsatt husker jeg den dagen hun fikk hjerneslaget så godt. Det er som om samtalen vår den dagen ble satt på vent. Det er vondt å innse at samtalen vår aldri kan fortsette og at hun aldri vil kunne gå mer. Har i grunnen ingen spørsmål. Det blir vel som et dagboknotat. Men av erfaring vet jeg det hjelper å skrive litt av seg her inne. 0 Siter
DoleMari Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 Synes det er godt å lese at du setter ord på det. Jeg har også mistet moren min, da jeg var veldig ung. Det er alltid et savn. Sånne dager vil man ha, og så bedre dager. Stor trøsteklem til deg. 0 Siter
Gjest bipolarbear Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 Synes det er godt å lese at du setter ord på det. Jeg har også mistet moren min, da jeg var veldig ung. Det er alltid et savn. Sånne dager vil man ha, og så bedre dager. Stor trøsteklem til deg. Stor klem til deg. Forstår godt at du savner moren din. 0 Siter
Gjest bipolarbear Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 Stor klem til deg. Forstår godt at du savner moren din. 0 Siter
Gjest bipolarbear Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 Stor klem til deg. Forstår godt at du savner moren din. Ah, havnet visst til feil person, men klem til deg også. :-) 0 Siter
Tulipanblomst Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 Jeg skjønner deg godt. Det er vondt når man mister foreldrene sine. Har mistet min far, og jeg savner å besøke han kjempemasse. Det var koselig å snakke med han. Klem! 0 Siter
Olav Femte Skrevet 19. juli 2012 Skrevet 19. juli 2012 Veldig vondt å lese....men hva kan man gjøre? 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 19. juli 2012 Skrevet 19. juli 2012 Veldig vondt å lese....men hva kan man gjøre? Det er jo ikke så mye å gjøre da.. men jeg hadde godt av å skrive dette og få noen svar, fikk på en måte bearbeidet det. Det hjalp meg godt, det :-) Er ikke bestandig det er så mye som skal til. 0 Siter
Gjest Natttåre Skrevet 20. juli 2012 Skrevet 20. juli 2012 Du prater om henne som om hun ikke lengre levde. Husk at selv om hun har afasi (har mistet taleevnen eller har problemer med å kommunisere), så er hun antagelig like klar i hodet og hun trenger deg. Hun vil fortsattt ha glede av at du er der hos henne og forteller henne ting, selv om hun ikke kan gi deg råd selv. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 20. juli 2012 Skrevet 20. juli 2012 Du prater om henne som om hun ikke lengre levde. Husk at selv om hun har afasi (har mistet taleevnen eller har problemer med å kommunisere), så er hun antagelig like klar i hodet og hun trenger deg. Hun vil fortsattt ha glede av at du er der hos henne og forteller henne ting, selv om hun ikke kan gi deg råd selv. Selvfølgelig vet jeg det.. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 20. juli 2012 Skrevet 20. juli 2012 Du prater om henne som om hun ikke lengre levde. Husk at selv om hun har afasi (har mistet taleevnen eller har problemer med å kommunisere), så er hun antagelig like klar i hodet og hun trenger deg. Hun vil fortsattt ha glede av at du er der hos henne og forteller henne ting, selv om hun ikke kan gi deg råd selv. Selvfølgelig vet jeg det.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Men hvis hun er klar i hodet hvorfor kan du ikke gå i butikken med henne da? Jeg aner ikke hvor glad hun er i å shoppe, men jeg tror jeg gått i butikker med henne bare for at hun skulle få oppleve noe samt å ta meg henne på kafe. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Men hvis hun er klar i hodet hvorfor kan du ikke gå i butikken med henne da? Jeg aner ikke hvor glad hun er i å shoppe, men jeg tror jeg gått i butikker med henne bare for at hun skulle få oppleve noe samt å ta meg henne på kafe. Hun må ha ambulanse for hver gang hun skal ut.. Så det går ikke. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Men hvis hun er klar i hodet hvorfor kan du ikke gå i butikken med henne da? Jeg aner ikke hvor glad hun er i å shoppe, men jeg tror jeg gått i butikker med henne bare for at hun skulle få oppleve noe samt å ta meg henne på kafe. Hun må ha ambulanse for hver gang hun skal ut.. Så det går ikke. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.