Gå til innhold

Jeg savner moren min..

Anbefalte innlegg

Gjest germinate
Skrevet

Det begynner å gå opp for meg at jeg aldri vil få tilbake moren min mer. At hun aldri vil kunne gi meg råd mer. At vi aldri skal kunne føre en normal samtale mer. At hun aldri skal være med meg på butikken mer. At hun aldri skal snakke med meg på tlf mer.

Det var henne jeg ringte til for å få råd. Og hun var verdens snilleste i mine øyne.

Det er så trist. Har liksom gått og ventet på at hun skulle bli seg selv igjen. Fortsatt husker jeg den dagen hun fikk hjerneslaget så godt. Det er som om samtalen vår den dagen ble satt på vent.

Det er vondt å innse at samtalen vår aldri kan fortsette og at hun aldri vil kunne gå mer.

Har i grunnen ingen spørsmål. Det blir vel som et dagboknotat. Men av erfaring vet jeg det hjelper å skrive litt av seg her inne.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er godt å lese at du setter ord på det. Jeg har også mistet moren min, da jeg var veldig ung. Det er alltid et savn.

Sånne dager vil man ha, og så bedre dager.

Stor trøsteklem til deg.

Gjest bipolarbear
Skrevet

Synes det er godt å lese at du setter ord på det. Jeg har også mistet moren min, da jeg var veldig ung. Det er alltid et savn.

Sånne dager vil man ha, og så bedre dager.

Stor trøsteklem til deg.

Stor klem til deg. Forstår godt at du savner moren din.

Gjest bipolarbear
Skrevet

Gjest bipolarbear
Skrevet

Ah, havnet visst til feil person, men klem til deg også. :-)

Tulipanblomst
Skrevet

Jeg skjønner deg godt. Det er vondt når man mister foreldrene sine. Har mistet min far, og jeg savner å besøke han kjempemasse. Det var koselig å snakke med han. Klem!

Skrevet

Veldig vondt å lese....men hva kan man gjøre?

Gjest germinate
Skrevet

Veldig vondt å lese....men hva kan man gjøre?

Det er jo ikke så mye å gjøre da.. men jeg hadde godt av å skrive dette og få noen svar, fikk på en måte bearbeidet det. Det hjalp meg godt, det :-) Er ikke bestandig det er så mye som skal til.

Gjest Natttåre
Skrevet

Du prater om henne som om hun ikke lengre levde. Husk at selv om hun har afasi (har mistet taleevnen eller har problemer med å kommunisere), så er hun antagelig like klar i hodet og hun trenger deg. Hun vil fortsattt ha glede av at du er der hos henne og forteller henne ting, selv om hun ikke kan gi deg råd selv.

Gjest germinate
Skrevet

Du prater om henne som om hun ikke lengre levde. Husk at selv om hun har afasi (har mistet taleevnen eller har problemer med å kommunisere), så er hun antagelig like klar i hodet og hun trenger deg. Hun vil fortsattt ha glede av at du er der hos henne og forteller henne ting, selv om hun ikke kan gi deg råd selv.

Selvfølgelig vet jeg det..

Gjest germinate
Skrevet

Selvfølgelig vet jeg det..

Skrevet

Men hvis hun er klar i hodet hvorfor kan du ikke gå i butikken med henne da? Jeg aner ikke hvor glad hun er i å shoppe, men jeg tror jeg gått i butikker med henne bare for at hun skulle få oppleve noe samt å ta meg henne på kafe.

Gjest germinate
Skrevet

Men hvis hun er klar i hodet hvorfor kan du ikke gå i butikken med henne da? Jeg aner ikke hvor glad hun er i å shoppe, men jeg tror jeg gått i butikker med henne bare for at hun skulle få oppleve noe samt å ta meg henne på kafe.

Hun må ha ambulanse for hver gang hun skal ut.. Så det går ikke.

Gjest germinate
Skrevet

Gjest germinate
Skrevet

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...