Gjest germinate Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 Hvorfor er man mottakelig for negative tanker når man er sliten? Vet jo at man er mottakelig for sykdom når immunforsvaret er dårlig - blir det noe liknende? Eller er det bare meg.. 0 Siter
Gjest Solution Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 Det kan jo være at psykens immunforsvar er dårligere når man er sliten. Negative tanker eller Negative automatiske tanker, har en tendens til å bare komme når man føler seg litt uttafor eller er i en presset situasjon. Det du kan gjøre er å stoppe eller å avvise disse tankene når de kommer og spørre deg selv: Er det virkelig slik?Kan det være et annet alternativ? 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 Det kan jo være at psykens immunforsvar er dårligere når man er sliten. Negative tanker eller Negative automatiske tanker, har en tendens til å bare komme når man føler seg litt uttafor eller er i en presset situasjon. Det du kan gjøre er å stoppe eller å avvise disse tankene når de kommer og spørre deg selv: Er det virkelig slik?Kan det være et annet alternativ? Ok da forstår jeg hva som skjer. Tok meg selv i dette idag da jeg leste et svar fra en bruker til en annen idag. Takk for svar 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.