Gjest randirud Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 jeg har fått en uvanlig type utflod, i starten virket det som sopp og det har jeg behandlet men nå er det på en måte som at det bare "renner" ut, det er tynt og grå/hvit farge på det og det lukter surt. hva kan dette være?? Og jeg begynner ofte å blø når jeg har samleie med typen, det er noe som plager meg veldig. Hva tror du kan ligge bak det?? 0 Siter
Lillemus Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 Ta deg en tur til legen så du får korrekt diagnose og riktig hjelp. 0 Siter
Gjest Tante Navn Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 ''Bakteriell vaginose Skyldes en forandring i det mikrobielle miljø i skjeden der melkesyrebakterier erstattes med en blandingsflora av bakterier, bl.a. Gardnerella vaginalis Halvparten av de med tilstanden er uten symptomer, mens andre kan merke plutselig opptreden av grålig, vannaktig, skummende utflod i moderat mengde '' http://nhi.no/foreldre-og-barn/ungdom/symptomer/utflod-fra-skjeden-veiviser-1386.html?page=2 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.