Gå til innhold

hva kan dette være?

Anbefalte innlegg

Gjest randirud
Skrevet

jeg har fått en uvanlig type utflod, i starten virket det som sopp og det har jeg behandlet men nå er det på en måte som at det bare "renner" ut, det er tynt og grå/hvit farge på det og det lukter surt. hva kan dette være?? Og jeg begynner ofte å blø når jeg har samleie med typen, det er noe som plager meg veldig. Hva tror du kan ligge bak det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta deg en tur til legen så du får korrekt diagnose og riktig hjelp.

Gjest Tante Navn
Skrevet

''Bakteriell vaginose

Skyldes en forandring i det mikrobielle miljø i skjeden der melkesyrebakterier erstattes med en blandingsflora av bakterier, bl.a. Gardnerella vaginalis

Halvparten av de med tilstanden er uten symptomer, mens andre kan merke plutselig opptreden av grålig, vannaktig, skummende utflod i moderat mengde

''

http://nhi.no/foreldre-og-barn/ungdom/symptomer/utflod-fra-skjeden-veiviser-1386.html?page=2

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...