Gjest poncho Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 Er det vanlig å bli det? Det ene øyeblikket tror jeg medisinene gjør meg verre. Så går det en stund og jeg tenker på å øke dosen istedet. Problemet er at det blir ingenting av noen av delene fordi jeg er så ubestemt når jeg er syk. Jeg har en grunnleggende tro på at medisiner kan gjøre meg syk. Dette har jeg lært fordi jeg har hatt så mye bivirkninger tidligere. I tillegg har jeg en paranoid far som har sine meninger om folk, leger og medisiner. Man skal ikke, for all del, stole på noen. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 Lik min far da Og jeg og har vært veldig ambivalent til medisiner før, skal, skal ikke. Men nå går jeg på en liten dose og det passer meg bra, godt å kunne styre det selv. Gjelder vel å finne en passe dose. Men bivirkninger er jo noe dritt. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 Lik min far da Og jeg og har vært veldig ambivalent til medisiner før, skal, skal ikke. Men nå går jeg på en liten dose og det passer meg bra, godt å kunne styre det selv. Gjelder vel å finne en passe dose. Men bivirkninger er jo noe dritt. Hvis jeg tenker meg godt om så tror jeg ikke dette er bivirkninger. Har jo brukt dem så lenge. Burde kanskje øke da, men hvor mye tro? Jeg er rar, takk jeg vet det :-). Ser ikke ut som om denne angsten min gir seg uten at jeg gjør noe heller. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 18. juli 2012 Skrevet 18. juli 2012 Hvis jeg tenker meg godt om så tror jeg ikke dette er bivirkninger. Har jo brukt dem så lenge. Burde kanskje øke da, men hvor mye tro? Jeg er rar, takk jeg vet det :-). Ser ikke ut som om denne angsten min gir seg uten at jeg gjør noe heller. Da jeg gikk på trilafon forsvant all angst ihvertfall. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 19. juli 2012 Skrevet 19. juli 2012 Lik min far da Og jeg og har vært veldig ambivalent til medisiner før, skal, skal ikke. Men nå går jeg på en liten dose og det passer meg bra, godt å kunne styre det selv. Gjelder vel å finne en passe dose. Men bivirkninger er jo noe dritt. Plasepoeffekten er enorm. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 19. juli 2012 Skrevet 19. juli 2012 Plasepoeffekten er enorm. Bra visst det er placebo da 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.