Gå til innhold

Ambivalent til medisiner når jeg er syk?

Anbefalte innlegg

Gjest poncho
Skrevet

Er det vanlig å bli det? Det ene øyeblikket tror jeg medisinene gjør meg verre. Så går det en stund og jeg tenker på å øke dosen istedet. Problemet er at det blir ingenting av noen av delene fordi jeg er så ubestemt når jeg er syk. Jeg har en grunnleggende tro på at medisiner kan gjøre meg syk. Dette har jeg lært fordi jeg har hatt så mye bivirkninger tidligere.

I tillegg har jeg en paranoid far som har sine meninger om folk, leger og medisiner. Man skal ikke, for all del, stole på noen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Mrs.Q
Skrevet

Lik min far da :)

Og jeg og har vært veldig ambivalent til medisiner før, skal, skal ikke. Men nå går jeg på en liten dose og det passer meg bra, godt å kunne styre det selv. Gjelder vel å finne en passe dose. Men bivirkninger er jo noe dritt.

Gjest poncho
Skrevet

Og jeg og har vært veldig ambivalent til medisiner før, skal, skal ikke. Men nå går jeg på en liten dose og det passer meg bra, godt å kunne styre det selv. Gjelder vel å finne en passe dose. Men bivirkninger er jo noe dritt.

Hvis jeg tenker meg godt om så tror jeg ikke dette er bivirkninger. Har jo brukt dem så lenge. Burde kanskje øke da, men hvor mye tro? Jeg er rar, takk jeg vet det :-). Ser ikke ut som om denne angsten min gir seg uten at jeg gjør noe heller.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Hvis jeg tenker meg godt om så tror jeg ikke dette er bivirkninger. Har jo brukt dem så lenge. Burde kanskje øke da, men hvor mye tro? Jeg er rar, takk jeg vet det :-). Ser ikke ut som om denne angsten min gir seg uten at jeg gjør noe heller.

Da jeg gikk på trilafon forsvant all angst ihvertfall.

Skrevet

Plasepoeffekten er enorm.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Plasepoeffekten er enorm.

Bra visst det er placebo da :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...