Kalevaala Skrevet 19. juli 2012 Skrevet 19. juli 2012 *kremt* Min 12-åring kommer ofte inn og legger seg i min (dobbelt)seng på morgenkvisten. Jeg sover tungt og merker som regel ikke noe til det før jeg skal stå opp. Regner med at han slutter med det av seg selv i løpet av de neste par årene, når puberteten setter inn. 0 Siter
tonie Skrevet 19. juli 2012 Skrevet 19. juli 2012 Nei, jeg kan ikke forstå hva som skulle være galt med det. Unger kommer over når de våkner om natta, det er vel temmelig vanlig? Min kommer ofte tuslende ned til meg. Noen ganger fordi han har hatt mareritt, men oftest fordi han våkner grytidlig. Når han kommer ned til meg greier han å få seg et par ekstra timer søvn. Det trenger han:) 0 Siter
Madelenemie Skrevet 19. juli 2012 Skrevet 19. juli 2012 *kremt* Min 12-åring kommer ofte inn og legger seg i min (dobbelt)seng på morgenkvisten. Jeg sover tungt og merker som regel ikke noe til det før jeg skal stå opp. Regner med at han slutter med det av seg selv i løpet av de neste par årene, når puberteten setter inn. Hei! 0 Siter
Madelenemie Skrevet 19. juli 2012 Skrevet 19. juli 2012 Nei, jeg kan ikke forstå hva som skulle være galt med det. Unger kommer over når de våkner om natta, det er vel temmelig vanlig? Min kommer ofte tuslende ned til meg. Noen ganger fordi han har hatt mareritt, men oftest fordi han våkner grytidlig. Når han kommer ned til meg greier han å få seg et par ekstra timer søvn. Det trenger han:) Hei! Si fint å lese at det er vanlig Jeg måtte for 2 år siden ut og kjøpe sprinkelseng til min datter da hun gråt og sa alle barn sov i sprinkelseng, alle hadde hatt en, unntat hun... Ja så vi dro og kjøpte en, hun la seg veldig fornøyd i den, men det varte bare til sengetid, da syns hun det var nok, for det er deiligere hos meg 0 Siter
jubalong70 Skrevet 19. juli 2012 Skrevet 19. juli 2012 Det er helt normalt at barna kommer i foreldresenga Jeg ser ingen grunn til at du skal gjøre noe med det så lenge dere begge sover godt 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 19. juli 2012 Skrevet 19. juli 2012 MIn sønn kom inn på soverommet vårt så og si hver natt til han var over 5 år. Han sluttet brått med dette helt av seg selv. Vi gjorde ikke noe nummer av dette, syntes i grunn at det var litt komisk. Han slo opp døra, løftet på dyna og la seg tett inntil meg. Uten å si noenting. Tror han gikk i søvne, for dagen etterpå husket han det aldri. 0 Siter
Gjest Intste Skrevet 20. juli 2012 Skrevet 20. juli 2012 Er vel ikke annerledes enn å sove med hunden sin i senga. Det er kos. 0 Siter
eksvimle Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Skrevet 25. juli 2012 ''Det var antaglivs jeg som sa noe galt....Unnskyld!'' Det var ikke noe du skrev som forårsaket slettingen. takk 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.