Gå til innhold

Sove i samme seng som barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*kremt* Min 12-åring kommer ofte inn og legger seg i min (dobbelt)seng på morgenkvisten. Jeg sover tungt og merker som regel ikke noe til det før jeg skal stå opp.

Regner med at han slutter med det av seg selv i løpet av de neste par årene, når puberteten setter inn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg kan ikke forstå hva som skulle være galt med det. Unger kommer over når de våkner om natta, det er vel temmelig vanlig? Min kommer ofte tuslende ned til meg. Noen ganger fordi han har hatt mareritt, men oftest fordi han våkner grytidlig. Når han kommer ned til meg greier han å få seg et par ekstra timer søvn. Det trenger han:)

Madelenemie
Skrevet

*kremt* Min 12-åring kommer ofte inn og legger seg i min (dobbelt)seng på morgenkvisten. Jeg sover tungt og merker som regel ikke noe til det før jeg skal stå opp.

Regner med at han slutter med det av seg selv i løpet av de neste par årene, når puberteten setter inn.

Hei!

:)

Madelenemie
Skrevet

Nei, jeg kan ikke forstå hva som skulle være galt med det. Unger kommer over når de våkner om natta, det er vel temmelig vanlig? Min kommer ofte tuslende ned til meg. Noen ganger fordi han har hatt mareritt, men oftest fordi han våkner grytidlig. Når han kommer ned til meg greier han å få seg et par ekstra timer søvn. Det trenger han:)

Hei!

Si fint å lese at det er vanlig :)

Jeg måtte for 2 år siden ut og kjøpe sprinkelseng til min datter da hun gråt og sa alle barn sov i sprinkelseng, alle hadde hatt en, unntat hun... Ja så vi dro og kjøpte en, hun la seg veldig fornøyd i den, men det varte bare til sengetid, da syns hun det var nok, for det er deiligere hos meg :)

Skrevet

Det er helt normalt at barna kommer i foreldresenga :)

Jeg ser ingen grunn til at du skal gjøre noe med det så lenge dere begge sover godt :)

Gjest poncho
Skrevet

MIn sønn kom inn på soverommet vårt så og si hver natt til han var over 5 år. Han sluttet brått med dette helt av seg selv. Vi gjorde ikke noe nummer av dette, syntes i grunn at det var litt komisk. Han slo opp døra, løftet på dyna og la seg tett inntil meg. Uten å si noenting. Tror han gikk i søvne, for dagen etterpå husket han det aldri.

Gjest Intste
Skrevet

Er vel ikke annerledes enn å sove med hunden sin i senga. Det er kos. :)

Skrevet

''Det var antaglivs jeg som sa noe galt....Unnskyld!''

Det var ikke noe du skrev som forårsaket slettingen.

takk

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...