Olav Femte Skrevet 19. juli 2012 Skrevet 19. juli 2012 Han en rekke sykdommer (noen får alt både psykiske og fsykiske). Bl.a har jeg Crohn sykdom. Bruker Imurel - lav dose Prednisolon og Entocort for det. Siden magesekken blir irritert og i værste fall kan en få magesår av langvarig kortisonbruk - Skulle jeg begynne meg Nexium for det. Fikk etter kort tid en rekke bivirkninger Pakkningslegget: "Nexium kan skjule symptomer på andre sykdommer. Snakk derfor med legen din straks hvis noe av det følgende skjer før du begynner å ta Nexium eller mens du tar Nexium: •Dersom du får uventet vekttap eller får problemer med å svelge. •Dersom du får magesmerter eller fordøyelsesbesvær. •Dersom du begynner å kaste opp mat eller blod. •Dersom avføringen din er svart (blodig avføring). " FIKK ALT DETTE...i tillegg til en allergisk reaksjon.. Kommer dette også i tillegg til alt det andre jeg lider av, tenkte jeg...tenk om det ikke går over - og ble desperat... Ikke noe gøy, når man har eplipisi, panikkangst og GAD og Crohn fra før. Sluttet med Nexium og det gikk gradvis over - gudselov... Snakket ikke med fastlegen min. Tok av nesten 8 kg. Blir melk heretter.... Noen med Nexium-erfaringer ? . 0 Siter
Olav Femte Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Skrevet 19. juli 2012 Skulle tatt Fosamax for lav bentetthet idag. Glemte det. Mye greier.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.