Gå til innhold

Induksjonskomfyr

Anbefalte innlegg

-På Dol av og til
Skrevet

Har en ny induksjonskomfyr som det har fått seg et ekkelt belegg på den ene platen. Hva er beste rengjøringsmiddel for induksjonstopp, slik at jeg unngår riper/skade?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du mener den keramiske kokeplaten, selger de et helt greit rengjøringsmiddel i dagligivaren.

Skrevet

Hvis du mener den keramiske kokeplaten, selger de et helt greit rengjøringsmiddel i dagligivaren.

Prøv Jif Ovn

Gjest Elextra
Skrevet

Da vi kjøpte vår forrige fulgte det med en egen skrape til formålet. Undres hvor den haara blitt av... Kanskje slike selges der de selger induksjonstsopper?

-På Dol av og til
Skrevet

Prøv Jif Ovn

Det har jeg, men trodde den kun var beregnet på stekeovnen:) Så feil kan man altså ta?

-På Dol av og til
Skrevet

Da vi kjøpte vår forrige fulgte det med en egen skrape til formålet. Undres hvor den haara blitt av... Kanskje slike selges der de selger induksjonstsopper?

Takk for tipset!

Gjest Tjolabing
Skrevet

Med tanke på Forum ville jeg prøvd med ssri. Eventuelt er det kanskje tilstrekkelig med litt psykoterapi/ samtalebehandling ;-)

-På Dol av og til
Skrevet

Med tanke på Forum ville jeg prøvd med ssri. Eventuelt er det kanskje tilstrekkelig med litt psykoterapi/ samtalebehandling ;-)

Å.nei, beklager så masse. Typisk meg å være så distre å velge feil forum. Men takk for tips du også;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...