-På Dol av og til Skrevet 19. juli 2012 Skrevet 19. juli 2012 Har en ny induksjonskomfyr som det har fått seg et ekkelt belegg på den ene platen. Hva er beste rengjøringsmiddel for induksjonstopp, slik at jeg unngår riper/skade? 0 Siter
Elis31 Skrevet 19. juli 2012 Skrevet 19. juli 2012 Hvis du mener den keramiske kokeplaten, selger de et helt greit rengjøringsmiddel i dagligivaren. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 19. juli 2012 Skrevet 19. juli 2012 Hvis du mener den keramiske kokeplaten, selger de et helt greit rengjøringsmiddel i dagligivaren. Prøv Jif Ovn 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 19. juli 2012 Skrevet 19. juli 2012 Da vi kjøpte vår forrige fulgte det med en egen skrape til formålet. Undres hvor den haara blitt av... Kanskje slike selges der de selger induksjonstsopper? 0 Siter
-På Dol av og til Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Skrevet 19. juli 2012 Prøv Jif Ovn Det har jeg, men trodde den kun var beregnet på stekeovnen:) Så feil kan man altså ta? 0 Siter
-På Dol av og til Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Skrevet 19. juli 2012 Da vi kjøpte vår forrige fulgte det med en egen skrape til formålet. Undres hvor den haara blitt av... Kanskje slike selges der de selger induksjonstsopper? Takk for tipset! 0 Siter
Gjest Tjolabing Skrevet 19. juli 2012 Skrevet 19. juli 2012 Med tanke på Forum ville jeg prøvd med ssri. Eventuelt er det kanskje tilstrekkelig med litt psykoterapi/ samtalebehandling ;-) 0 Siter
-På Dol av og til Skrevet 19. juli 2012 Forfatter Skrevet 19. juli 2012 Med tanke på Forum ville jeg prøvd med ssri. Eventuelt er det kanskje tilstrekkelig med litt psykoterapi/ samtalebehandling ;-) Å.nei, beklager så masse. Typisk meg å være så distre å velge feil forum. Men takk for tips du også;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.