Gå til innhold

det straffer seg å gjøre mye en dag..

Anbefalte innlegg

Gjest germinate
Skrevet

Må jeg virkelig ha det slik resten av livet? Er så mye jeg har lyst til å gjøre men det straffes seg alltid.

Videoannonse
Annonse
Gjest germinate
Skrevet

Nå sutrer du igjen ;-)

Får vel bare innse en gang for alle at jeg har blitt eldre... ;)

Skrevet

Noe sånt ja ;-) Eller at de færreste unngår både smerter og slitenhet i hverdagen. Kan godt hende at du er blant de som opplever mer av dette enn gjennomsnittet - men det _kan_ også hende at du litt for lett blir ganske selvmedlidende når du kjenner slitenheten og smerten. Kan være greit å huske på Albert Åberg (tror det var han) som mente det var syndest på ham i hele verden!

Du får trøste deg med at du snart har litt ferie :-)

Gjest germinate
Skrevet

Nå sutrer du igjen ;-)

Gjest germinate
Skrevet

Noe sånt ja ;-) Eller at de færreste unngår både smerter og slitenhet i hverdagen. Kan godt hende at du er blant de som opplever mer av dette enn gjennomsnittet - men det _kan_ også hende at du litt for lett blir ganske selvmedlidende når du kjenner slitenheten og smerten. Kan være greit å huske på Albert Åberg (tror det var han) som mente det var syndest på ham i hele verden!

Du får trøste deg med at du snart har litt ferie :-)

''Kan godt hende at du er blant de som opplever mer av dette enn gjennomsnittet - men det _kan_ også hende at du litt for lett blir ganske selvmedlidende når du kjenner slitenheten og smerten''

Nå skriver jeg ikke dette for å være selvmedlidende eller for å få medlidenhet; men jeg hører til blandt den gruppen som sliter mer enn gjennomsnittet som du sier - det har tilogmed både leger og behandlere sagt/bekreftet.

Men det som er viktig, er vel hvordan jeg takler det når det topper seg, vil jeg tro.. Så der er jeg enig med deg i at jeg sutret idag.

Skrevet

''Kan godt hende at du er blant de som opplever mer av dette enn gjennomsnittet - men det _kan_ også hende at du litt for lett blir ganske selvmedlidende når du kjenner slitenheten og smerten''

Nå skriver jeg ikke dette for å være selvmedlidende eller for å få medlidenhet; men jeg hører til blandt den gruppen som sliter mer enn gjennomsnittet som du sier - det har tilogmed både leger og behandlere sagt/bekreftet.

Men det som er viktig, er vel hvordan jeg takler det når det topper seg, vil jeg tro.. Så der er jeg enig med deg i at jeg sutret idag.

''

Men det som er viktig, er vel hvordan jeg takler det når det topper seg, vil jeg tro.. Så der er jeg enig med deg i at jeg sutret idag.''

Du sliter sikkert mer enn gjennomsnittsnordmannen, men i et litt større perspektiv så har du allikevel god fysisk funksjon. Så ja, det handler mye om hvordan du tar det :-)

Gjest germinate
Skrevet

''

Men det som er viktig, er vel hvordan jeg takler det når det topper seg, vil jeg tro.. Så der er jeg enig med deg i at jeg sutret idag.''

Du sliter sikkert mer enn gjennomsnittsnordmannen, men i et litt større perspektiv så har du allikevel god fysisk funksjon. Så ja, det handler mye om hvordan du tar det :-)

Ja. Sant det.. :)

Gjest germinate
Skrevet

''

Skrevet

Hmmm.... i dag hoppa du ikke ned i grøfta di, men forsøkte å holde deg oppe på kanten. Kult :-)

Gjest germinate
Skrevet

Hmmm.... i dag hoppa du ikke ned i grøfta di, men forsøkte å holde deg oppe på kanten. Kult :-)

;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...