Gjest germinate Skrevet 20. juli 2012 Skrevet 20. juli 2012 Må jeg virkelig ha det slik resten av livet? Er så mye jeg har lyst til å gjøre men det straffes seg alltid. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 20. juli 2012 Skrevet 20. juli 2012 Nå sutrer du igjen ;-) Får vel bare innse en gang for alle at jeg har blitt eldre... 0 Siter
frosken Skrevet 20. juli 2012 Skrevet 20. juli 2012 Får vel bare innse en gang for alle at jeg har blitt eldre... Noe sånt ja ;-) Eller at de færreste unngår både smerter og slitenhet i hverdagen. Kan godt hende at du er blant de som opplever mer av dette enn gjennomsnittet - men det _kan_ også hende at du litt for lett blir ganske selvmedlidende når du kjenner slitenheten og smerten. Kan være greit å huske på Albert Åberg (tror det var han) som mente det var syndest på ham i hele verden! Du får trøste deg med at du snart har litt ferie :-) 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 20. juli 2012 Skrevet 20. juli 2012 Nå sutrer du igjen ;-) Får vel bare innse en gang for alle at jeg har blitt eldre... 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 20. juli 2012 Skrevet 20. juli 2012 Noe sånt ja ;-) Eller at de færreste unngår både smerter og slitenhet i hverdagen. Kan godt hende at du er blant de som opplever mer av dette enn gjennomsnittet - men det _kan_ også hende at du litt for lett blir ganske selvmedlidende når du kjenner slitenheten og smerten. Kan være greit å huske på Albert Åberg (tror det var han) som mente det var syndest på ham i hele verden! Du får trøste deg med at du snart har litt ferie :-) ''Kan godt hende at du er blant de som opplever mer av dette enn gjennomsnittet - men det _kan_ også hende at du litt for lett blir ganske selvmedlidende når du kjenner slitenheten og smerten'' Nå skriver jeg ikke dette for å være selvmedlidende eller for å få medlidenhet; men jeg hører til blandt den gruppen som sliter mer enn gjennomsnittet som du sier - det har tilogmed både leger og behandlere sagt/bekreftet. Men det som er viktig, er vel hvordan jeg takler det når det topper seg, vil jeg tro.. Så der er jeg enig med deg i at jeg sutret idag. 0 Siter
frosken Skrevet 20. juli 2012 Skrevet 20. juli 2012 ''Kan godt hende at du er blant de som opplever mer av dette enn gjennomsnittet - men det _kan_ også hende at du litt for lett blir ganske selvmedlidende når du kjenner slitenheten og smerten'' Nå skriver jeg ikke dette for å være selvmedlidende eller for å få medlidenhet; men jeg hører til blandt den gruppen som sliter mer enn gjennomsnittet som du sier - det har tilogmed både leger og behandlere sagt/bekreftet. Men det som er viktig, er vel hvordan jeg takler det når det topper seg, vil jeg tro.. Så der er jeg enig med deg i at jeg sutret idag. '' Nå skriver jeg ikke dette for å være selvmedlidende eller for å få medlidenhet; men jeg hører til blandt den gruppen som sliter mer enn gjennomsnittet som du sier - det har tilogmed både leger og behandlere sagt/bekreftet. Men det som er viktig, er vel hvordan jeg takler det når det topper seg, vil jeg tro.. Så der er jeg enig med deg i at jeg sutret idag.'' Du sliter sikkert mer enn gjennomsnittsnordmannen, men i et litt større perspektiv så har du allikevel god fysisk funksjon. Så ja, det handler mye om hvordan du tar det :-) 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 20. juli 2012 Skrevet 20. juli 2012 '' Nå skriver jeg ikke dette for å være selvmedlidende eller for å få medlidenhet; men jeg hører til blandt den gruppen som sliter mer enn gjennomsnittet som du sier - det har tilogmed både leger og behandlere sagt/bekreftet. Men det som er viktig, er vel hvordan jeg takler det når det topper seg, vil jeg tro.. Så der er jeg enig med deg i at jeg sutret idag.'' Du sliter sikkert mer enn gjennomsnittsnordmannen, men i et litt større perspektiv så har du allikevel god fysisk funksjon. Så ja, det handler mye om hvordan du tar det :-) Ja. Sant det.. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 20. juli 2012 Skrevet 20. juli 2012 '' Nå skriver jeg ikke dette for å være selvmedlidende eller for å få medlidenhet; men jeg hører til blandt den gruppen som sliter mer enn gjennomsnittet som du sier - det har tilogmed både leger og behandlere sagt/bekreftet. Men det som er viktig, er vel hvordan jeg takler det når det topper seg, vil jeg tro.. Så der er jeg enig med deg i at jeg sutret idag.'' Du sliter sikkert mer enn gjennomsnittsnordmannen, men i et litt større perspektiv så har du allikevel god fysisk funksjon. Så ja, det handler mye om hvordan du tar det :-) Ja. Sant det.. 0 Siter
frosken Skrevet 20. juli 2012 Skrevet 20. juli 2012 Ja. Sant det.. Hmmm.... i dag hoppa du ikke ned i grøfta di, men forsøkte å holde deg oppe på kanten. Kult :-) 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 20. juli 2012 Skrevet 20. juli 2012 Hmmm.... i dag hoppa du ikke ned i grøfta di, men forsøkte å holde deg oppe på kanten. Kult :-) ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.