Gå til innhold

Spørsmål om Sarotex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ME og sliter veldig med søvnen. Begynte med Zopiclone 7,5 mg i mars. Brukte den først bare sporadisk, men har endt opp med å bruke det hver kveld nå.

Foreløpig fungerer det greit, men legen min ønsker naturligvis at jeg ikke skal stå fast på den.

Han anbefalte meg å prøve Sarotex i langsom opptrapping, samtidig som jeg langsomt trapper ned på Zopiclone.

Sarotex skal jeg ta kl. 21 og Zopiclone når jeg legger meg.

Av og til har jeg glemt Sarotex og da lurer jeg på hva som er lurest å gjøre. Ta den senere enn 21 eller bare vente til neste dag?

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg tror det smarteste er å ta den senere, men før en legger seg.

Gjest Eviva Espana
Skrevet

Kan du hjelpe meg vedr. min vonde lukt allergi? Er det en diagnose som heter det som du vet om?

Skrevet

Tusen takk for svar :)

Har lagt inn alarm på mobilen nå, så da kanskje jeg husker det lettere :) Men skulle jeg glemme, så skal jeg da bare ta den så fort jeg husker på den :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...