Gjest vet ikke helt.123 Skrevet 20. juli 2012 Skrevet 20. juli 2012 Spurte deg i går om medisin ( Cisordinol dose og jeg tar Lamictal og Imovane i tillegg..) I går kveld tok jeg 30 mg Cisordinol og litt over 7,5 mg Imovane, sov greit. Du anbefalte meg å prøve Truxal. ( Har ikke fått tak i det ennå) Problemet mitt nå er at jeg har stikking og ubehag i brystet ved hjertet.. Har hatt det i ca 3-4 dager..Nesten litt verk av og til.. Har ikke vondt andre steder. ( Rygg., mage, kjeve eller stråling i arm..) Stikkingen kommer og går.. Best er det om morgenen men tiltar i løpet av dagen.. ( Har heller ikke problemer med pust) Er litt fortvila for "alle " er på ferie, og jeg vil ikke oppsøke legevakt unødvendig.. Synes du jeg har grunn til å være engstelig eller kan jeg "ta det med ro"? Sliter psykisk og savner psykiateren min. Takk for at du tar deg tid her inne! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. juli 2012 Skrevet 20. juli 2012 Hvis du er over 40 år, og det blir klart mer smerter ved anstrengelse og klart bedre i ro, bør du oppsøke en lege. Hvis ikke bør du aktivisere deg og prøve å fokusere på noe utenfor deg selv: Naturen, en film, venner , en bok, et fint Tv-progam etc etc 0 Siter
Gjest vet ikke helt.123 Skrevet 20. juli 2012 Skrevet 20. juli 2012 Hvis du er over 40 år, og det blir klart mer smerter ved anstrengelse og klart bedre i ro, bør du oppsøke en lege. Hvis ikke bør du aktivisere deg og prøve å fokusere på noe utenfor deg selv: Naturen, en film, venner , en bok, et fint Tv-progam etc etc Tror ikke det blir værre ved anstrengelse.. Har vært mye i ro ( sittet ute, vært på butikken og lagd middag..) Og kjendt det til og fra i hele formiddag og nå.. Det er ikke så veldig mye, men blir engstelig.. Har tatt 400 mg Ibux og 500 mg Paracet for å "forbygge og lindre".. Er 41 år og kvinne.. Synes du dette høres "beroligende ut"? Veldig takknemlig for at du tar deg tid her inne!!! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.