Gå til innhold

NHD/ Andre.. Beklager innlegget her, men..

Anbefalte innlegg

Gjest back space
Skrevet

Jeg lurer på om dette virker som det er farlig-hudkreft? Har mye føflekker på kroppen.. Men nå har jeg fått en litt oval,( litt ujevn form i kantene litt mørkere brun flekk på øvre del av halsen.. Det er ikke i forbindelse med en føflekk..Og ser ikke ut som en føflekk! Men er helt slett og går i ett med huden..( Hvis du skjønner hva jeg mener.. Ingen opphøyning i huden av noen slag.. Helt slett som resten av huden bare litt mørkere brunere..)

Den er ikke så liten, men noen cm kanskje.. Er mann 42 år og bruker ingen medisiner. Har hatt det slik noen uker ( etter at det ble sol og sommer..) Pigmentflekk kanskje? Sliter mye psykisk så dette gjør at jeg får ekstra mange negative og bekymrede tanker nå om sommeren når psykologen har fri.

Mvh

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg er generelt dårlig og uinteressert (henger sikkert sammen) i hudsykdommer. På nett, uten å se dem er det for meg helt håpløst å svare.

Jeg anbefaler forum for Hud & Hår.

Gjest villevi
Skrevet

Det høres ut som økt pigmentering/leverflekk. Jeg synes slikt alltid skal sjekkes av en hudlege.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...