Gå til innhold

Gravid eller klamydia?

Anbefalte innlegg

Gjest Millamor90
Skrevet

Hei, er ei jente på 22 år som har gått med kramper nederst i magen og hyppig vannlating. Leste litt på nett og fant ut at d kunne enten være graviditet eller klamydia, hva kan det være og hva skal jeg gjøre? Legen min har ferie frem til og med 27 denne mnden og vil helst ik gå til noen andre leger for stoler mest på ho.. Mvh redd og fortvilet jente.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor lenge er det siden du hadde samleie da? Og når hadde du mensen sist? Om du skulle hatt mensen og den ikke har kommet er første trinn å ta en graviditetstest i alle fall. Ca. 14 dager etter befruktning får man sannsynligvis en positiv test dersom man er gravid.

Skrevet

Hvor lenge er det siden du hadde samleie da? Og når hadde du mensen sist? Om du skulle hatt mensen og den ikke har kommet er første trinn å ta en graviditetstest i alle fall. Ca. 14 dager etter befruktning får man sannsynligvis en positiv test dersom man er gravid.

Er enten en eller to uker siden, er ikke helt sikker.. lenge siden jeg mistet mens, mistet den etter siste gangen jeg tok p-sprøyta for 3 mnder siden.. etter det har jeg hatt brun utflod.. men er nå i de siste tre dagene at jeg har hatt kramper nederst i magen og hyppig vannlating..

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Her må det prøver til.

Graviditetstest kjøper du på apoteket. Tester for klamydia gjøres på et legekontor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...