Gjest Millamor90 Skrevet 20. juli 2012 Skrevet 20. juli 2012 Hei, er ei jente på 22 år som har gått med kramper nederst i magen og hyppig vannlating. Leste litt på nett og fant ut at d kunne enten være graviditet eller klamydia, hva kan det være og hva skal jeg gjøre? Legen min har ferie frem til og med 27 denne mnden og vil helst ik gå til noen andre leger for stoler mest på ho.. Mvh redd og fortvilet jente. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. juli 2012 Skrevet 20. juli 2012 Hvor lenge er det siden du hadde samleie da? Og når hadde du mensen sist? Om du skulle hatt mensen og den ikke har kommet er første trinn å ta en graviditetstest i alle fall. Ca. 14 dager etter befruktning får man sannsynligvis en positiv test dersom man er gravid. 0 Siter
Gjest Skrevet 20. juli 2012 Skrevet 20. juli 2012 Hvor lenge er det siden du hadde samleie da? Og når hadde du mensen sist? Om du skulle hatt mensen og den ikke har kommet er første trinn å ta en graviditetstest i alle fall. Ca. 14 dager etter befruktning får man sannsynligvis en positiv test dersom man er gravid. Er enten en eller to uker siden, er ikke helt sikker.. lenge siden jeg mistet mens, mistet den etter siste gangen jeg tok p-sprøyta for 3 mnder siden.. etter det har jeg hatt brun utflod.. men er nå i de siste tre dagene at jeg har hatt kramper nederst i magen og hyppig vannlating.. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 20. juli 2012 Skrevet 20. juli 2012 Her må det prøver til. Graviditetstest kjøper du på apoteket. Tester for klamydia gjøres på et legekontor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.