Gå til innhold

hvordan akseptere ikke å ha kontroll?

Anbefalte innlegg

Skrevet

vet ikke...

Du er fortsatt litt itvil hva du skal gå for?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 82
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• XbellaX

11

• frosken

10

• Sør

7

• tonie

1

Mest aktive i denne tråden

Gjest germinate
Skrevet

ja. det surrer fælt oppi der. alt dere har sagt.

Gjest germinate
Skrevet

Skrevet

Ja men det kan jeg skjønne. Gå å legg deg, bruk 2 dager på å tenke igjennom dette. Vei for og mot. Er du fortsatt bestemt på å søke høyere stilling, da går du for det. Jeg vil at du skal føle at dette er ditt valg og et valg du går inn helhjertet for.

Gjest germinate
Skrevet

Ja men det kan jeg skjønne. Gå å legg deg, bruk 2 dager på å tenke igjennom dette. Vei for og mot. Er du fortsatt bestemt på å søke høyere stilling, da går du for det. Jeg vil at du skal føle at dette er ditt valg og et valg du går inn helhjertet for.

takk for råd.

Gjest germinate
Skrevet

takk for råd.

Gjest germinate
Skrevet

ps. tilbakemeldingen du kom med før idag var tøff... men jeg vet den var godt ment.

god natt ;)

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva du mener. Det som er problemet mitt, er at jeg ikke takler å ikke vite hvor jeg har andre. Og i forsøket på å få denne kontrollen, gjør jeg all ting bare ørten ganger verre.

Jeg holder på og gir opp å slippe folk inn på meg. Det er bedre å ikke gjøre det, og heller ha kontroll.

''Det som er problemet mitt, er at jeg ikke takler å ikke vite hvor jeg har andre. ''

Å fastholde troen på at man alltid kan vite hvor man har andre, er like naivt som å tro at man kan forutsi været. Mennesker vil alltid være i stand til å skjule ting for andre mennesker om de går inn for det.

Skrevet

ps. tilbakemeldingen du kom med før idag var tøff... men jeg vet den var godt ment.

god natt ;)

Jeg VET den var hard. Men du skal videre, du får ikke lov av meg til å bli værende i dritten, livet venter på deg :-)

Gjest germinate
Skrevet

god natt ;)

Gjest germinate
Skrevet

''Det som er problemet mitt, er at jeg ikke takler å ikke vite hvor jeg har andre. ''

Å fastholde troen på at man alltid kan vite hvor man har andre, er like naivt som å tro at man kan forutsi været. Mennesker vil alltid være i stand til å skjule ting for andre mennesker om de går inn for det.

det har jeg skjønt etter svarene jeg har fått i denne tråden ;)

Gjest germinate
Skrevet

Jeg VET den var hard. Men du skal videre, du får ikke lov av meg til å bli værende i dritten, livet venter på deg :-)

*liker*

Gjest germinate
Skrevet

*liker*

Gjest germinate
Skrevet

det har jeg skjønt etter svarene jeg har fått i denne tråden ;)

Skrevet

joda.. jeg har jo sagt til meg selv at det er bedre å være stabil i en deltidsjobb enn ustabil i en fulltidsjobb..

Nettopp! :-)

Du kan alltid øke senere!

Med vennlig hilsen

Gjest germinate
Skrevet

Nettopp! :-)

Du kan alltid øke senere!

Med vennlig hilsen

Joda, men det er nå det er ledig... det er jo ikke så ofte man får slike muligheter, for å si det sånn...

Gjest germinate
Skrevet

For meg er mye av livet jobben... og jeg er redd for at det skal gå fra meg mens jeg sitter i tenkeboksen..

Skrevet

For meg er mye av livet jobben... og jeg er redd for at det skal gå fra meg mens jeg sitter i tenkeboksen..

Dersom det er mer jobb du ønsker da går du for det.

Gjest germinate
Skrevet

Dersom det er mer jobb du ønsker da går du for det.

Jeg har kommet frem til at det ikke er noe lurt å ta på seg mer jobb. Som jeg skrev til sør, vil jeg heller være stabil i deltids stilling (50%) enn heltids stilling.

Skulle bare så inderlig vel være frisk nok til å klare full stilling. Men det vil jeg neppe være i stand til mer - selv om jeg har 30 år igjen av arbeidslivet.

Skrevet

Joda, men det er nå det er ledig... det er jo ikke så ofte man får slike muligheter, for å si det sånn...

Desto viktigere å ikke ta en sjanse på å mislykkes i en 100% stilling; langt bedre å lykkes i en 70% stilling.

Med vennlig hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...