Gjest germinate Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Det skrives en del om at dette er negativt. Men det er en god måte å takle negative tanker på og det å ikke ha kontroll. Ha en fin dag! 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Det er ikke helt nødvendig å poste alle tanker en har på DOL. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Det er ikke helt nødvendig å poste alle tanker en har på DOL. Du vet ikke om jeg gjør det eller ikke. Jeg har mange tanker som jeg ikke deler med noen over hode 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Det er ikke helt nødvendig å poste alle tanker en har på DOL. Du vet ikke om jeg gjør det eller ikke. Jeg har mange tanker som jeg ikke deler med noen over hode 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Det er ikke helt nødvendig å poste alle tanker en har på DOL. Du såret meg med den kommentaren. Hvis du ikke vil at jeg skal skrive her kan du heller si fra 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Du såret meg med den kommentaren. Hvis du ikke vil at jeg skal skrive her kan du heller si fra Han mente sikkert at du veldig gjerne kan skrive her, men la være og skrive sånne "hverdagsinnlegg". 0 Siter
slabbedask Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Han mente sikkert at du veldig gjerne kan skrive her, men la være og skrive sånne "hverdagsinnlegg". Eventuelt kan man poste på Åpnet. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Det er ikke helt nødvendig å poste alle tanker en har på DOL. Her er det du som tenker sort/hvitt forresten. For jeg lufter som sagt ikke alle tanker jeg har på dol, enten du tror det eller ei. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Det er ikke helt nødvendig å poste alle tanker en har på DOL. Her er det du som tenker sort/hvitt forresten. For jeg lufter som sagt ikke alle tanker jeg har på dol, enten du tror det eller ei. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.