Gå til innhold

shopping

Anbefalte innlegg

Gjest germinate
Skrevet

Det skrives en del om at dette er negativt. Men det er en god måte å takle negative tanker på og det å ikke ha kontroll.

Ha en fin dag!

Videoannonse
Annonse
Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Det er ikke helt nødvendig å poste alle tanker en har på DOL.

Gjest germinate
Skrevet

Du vet ikke om jeg gjør det eller ikke. Jeg har mange tanker som jeg ikke deler med noen over hode :(

Gjest germinate
Skrevet

Du vet ikke om jeg gjør det eller ikke. Jeg har mange tanker som jeg ikke deler med noen over hode :(

Gjest germinate
Skrevet

Gjest germinate
Skrevet

Du såret meg med den kommentaren. Hvis du ikke vil at jeg skal skrive her kan du heller si fra :(

Gjest poncho
Skrevet

Du såret meg med den kommentaren. Hvis du ikke vil at jeg skal skrive her kan du heller si fra :(

Han mente sikkert at du veldig gjerne kan skrive her, men la være og skrive sånne "hverdagsinnlegg".

Skrevet

Han mente sikkert at du veldig gjerne kan skrive her, men la være og skrive sånne "hverdagsinnlegg".

Eventuelt kan man poste på Åpnet.

Gjest germinate
Skrevet

Her er det du som tenker sort/hvitt forresten. For jeg lufter som sagt ikke alle tanker jeg har på dol, enten du tror det eller ei.

Gjest germinate
Skrevet

Her er det du som tenker sort/hvitt forresten. For jeg lufter som sagt ikke alle tanker jeg har på dol, enten du tror det eller ei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...