Gjest nickinick Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Fra en som har truet med selvmord før. Han svarer ikke på telefonen, og ikke åpner han når vi ringer på. Hva gjør man så? Bryter seg inn? Han står oss ganske nærme. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 En lar Politiet få opplysningene og lar de stå for konklusjonen. 0 Siter
Gjest nickinick Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 En lar Politiet få opplysningene og lar de stå for konklusjonen. Jeg vil det, men min mann er ikke enig. Får telefoner for barna mine(voksne), fordi de er bekymret. Vi reiser bort, ingen god følelse, men... 0 Siter
Gjest nickinick Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 En lar Politiet få opplysningene og lar de stå for konklusjonen. Han er nok i live og drikker fortsatt, så da orker ihvertfall ikke jeg å gjøre mere. Nå får noen andre ta over "vakta". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.