Gjest germinate Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 NHDvet ikke noe om alle tanker jeg har i hverdagen og som jeg ikke deler med andre. Derfor var svaret ditt urettferdig og vondt! 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Kanskje kan du bruke åpent- istede for å legge alt på psykiatri? Det var en kommentar, ingen grunn til å overreagere. Ut og nyt finværet og helgen. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Kanskje kan du bruke åpent- istede for å legge alt på psykiatri? Det var en kommentar, ingen grunn til å overreagere. Ut og nyt finværet og helgen. Jeg skal ikke plage han med mine innlegg mer. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Kanskje kan du bruke åpent- istede for å legge alt på psykiatri? Det var en kommentar, ingen grunn til å overreagere. Ut og nyt finværet og helgen. Jeg skal ikke plage han med mine innlegg mer. 0 Siter
Gjest lesles Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Jeg skal ikke plage han med mine innlegg mer. Nå spiller du på offerrollen igjen. NHD skrev kun at ikke alle tanker behøver å ytres på psykiatriforum. Han skrev ingenting som tyder på at du ikke er velkommen til å skrive innlegg her. 0 Siter
frosken Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Nå har du hoppet rett ned i grøfta di. Ikke grav den enda dypere, men forsøk å "overleve" den fornedrelsen du føler som følge av det du oppfatter som en urettferdig beskyldning. Greit at du føler deg krenket, men tullete at du blir så oppsatt av å få kommunisert mer med nhd om dette. Du sa fra allerede i den andre tråden at du ikke likte hans svar. Hvis du tenker tilbake på tidligere episoder, så vil du kunne huske at det aldri kommer noe godt ut av den typen tråd som du har startet her. Antar det er relativt fint vær på dine kanter av landet også i dag. På med solbriller og joggesko - dette er en dag for turgåing :-) 0 Siter
XbellaX Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Jeg skal ikke plage han med mine innlegg mer. Nå tolker du absolutt alt i verste mening og oppfører deg som et selvvalgt offer. Husk hva jeg skrev tidligere; fjern deg fra situasjonen, skaff deg luft og avstand. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 NHD er ikke din private behandler, slutt å oppføre deg som om han var det. Det han sikkert prøver å formidle er at din bruk av psykiatriforumet ikke er så konstruktiv når du poster så mange innlegg. Det er ikke noe nytt at både NHD og Webmaster ønsker å begrense "dagbokinnlegg" på psykiatriforumet. Det har de holdt på med i årevis, og de har vært ganske tydelige på det. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Nå har du hoppet rett ned i grøfta di. Ikke grav den enda dypere, men forsøk å "overleve" den fornedrelsen du føler som følge av det du oppfatter som en urettferdig beskyldning. Greit at du føler deg krenket, men tullete at du blir så oppsatt av å få kommunisert mer med nhd om dette. Du sa fra allerede i den andre tråden at du ikke likte hans svar. Hvis du tenker tilbake på tidligere episoder, så vil du kunne huske at det aldri kommer noe godt ut av den typen tråd som du har startet her. Antar det er relativt fint vær på dine kanter av landet også i dag. På med solbriller og joggesko - dette er en dag for turgåing :-) Takk for svaret ditt og xbellax sitt idag. Det var til hjelp. Men det frister meg ikke å skrive mer her.. God natt 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.