Gjest poncho Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Om jeg øker til 6 mg på egen hånd? Det er for å få det litt bedre og takle noen utfordringer så jeg ikke blir sykere. Min behandler og fastlege har begge ferie. Jeg har vært vinglete en stund, men jeg har likevel tatt mine 4 mg trilafon hver dag. Blir jeg "halshogd" av behandler etter ferien om jeg gjør dette. Jeg bruker å være ærlig og si ifra når jeg gjør medisinendringer på egen hånd. 0 Siter
WaTfM? Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Burde ikke trappe opp på Trilafon, den går snart vekk fra markedet... 0 Siter
Gjest Ødelagt58 Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Burde ikke trappe opp på Trilafon, den går snart vekk fra markedet... Du høres meget fornuftig ut,og legene har ikke noe de skulle ha sagt egentlig.Prøv 6 mg en ukes tid og se som tankene roer seg.Sovn og ro er meget viktig for oss "galninger". Bare du kjenner din psykdom 100%,og legene har alt for mye å gjøre.Ingen kan straffe deg for overmedisinering. Har du 2 mg piller tipper jeg at det ikke er farlig å ta 3 i stedenfor 2. Jeg bruker 100 mg zoloft,og har i periooder når jeg er sliten og ekstra deppa tatt 150 mg,men bare en gang. ta 6 mg i dag lørdag og se om formen er bedre i morgen.Har du ingen bedring,bør du fortsette med 4. Hvor lang tid det tar før de virker vet jeg ikke så du burde jo egentlig ringe en legevakt.I allafall om du har fastlinje. Ikke 113 da,men den legevakten eller sykehuset som er nærmest deg. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 22. juli 2012 Skrevet 22. juli 2012 Nei, du gjør ikke noe galt. Det er sannsynligvis et meget godt valg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.