Gjest vet ikke helt.123 Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Skrev i går at jeg i ca 4 dager har kjendt stikking og nesten litt verk i brystet ved hjertet.. Du svarte meg hvis jeg er over 40 år og plagene øker ved fysisk anstrengelse bør jeg oppsøke lege.. Jeg er 41 år og plagene er der i dag også, men jeg synes nesten det er litt værre når jeg sitter mye i ro.. I går kveld vaska og støvsugde jeg hele huset og merka ingenting.. Kan jeg da vente til mandag og evt oppsøke lege? Eller er det unødvendig med lege i det hele tatt..? Vil nødig sitte 6 timer på legevakta å vente nå i helga... Mvh 0 Siter
frosken Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 '' Du svarte meg hvis jeg er over 40 år og plagene øker ved fysisk anstrengelse bør jeg oppsøke lege.. '' Siden du sier at plagene ikke øker ved fysisk aktivitet, så innebærer vel svaret du fikk i går at du ikke trenger å oppsøke lege og at du heller bør vende fokuset ditt vekk fra plagene? 0 Siter
Olav Femte Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Personlig, er jeg "for" placeboeffekten. Jeg er en person som kan tenke på meg - at nå får jeg blodpropp i beinet. Jada, verker etter litt på et punkt i leggen. Eller, sikker noen galt - hodepine - slag under utvikling. Sånna ting. Kjenner ikke deg, men mye er placebo. Vet ikke om det var en trøst..? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.