Luna8 Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Hei! Trenger noen som har erfaring med Remeron-S 15mg som medisinering? Skal ta det kun 30 dager for jeg er plaget med svimling/båt gynging, kvalme, sterk puls i hode, søvnløshet/vanskelig å sovne, gått ned i vekt m.m. Begynnende lett depresjon og angst for oppkast/kvalme. Skal liksom ta det som en "kur" i 30 dager for å få gynging, kvalme m.m til å forsvinne, legge på meg og sove. Skal ikke bruke det videre som antidepressivt middel. Er det erfaring med om dette gis som 1mnd "kur" slik som dette. I hvilke tilfeller gis det? Interessert i å høre hvilke bivirkninger det gir, ikke kun pakningsvedlegg, men erfaringer. Er det vanlig å bli kvalm/oppkast? Kan en slutte når som helst? Hvor lenge varer medisinene i kroppen etter de er tatt? Jeg skal ta før leggetid hver kveld. Jeg er livredd kvalme/oppkast, det er der angsten min ligger. Dette er jo laveste dose 15mg. Vil det da være mindre sjans for dette? Luna 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Du blir iallefall trøtt av remeron, og kan få veldig lyst å spise alt mulig. 0 Siter
Gjest nickless tonight Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 ''Er det vanlig å bli kvalm/oppkast? '' Nei. Remeron kan faktisk hjelpe mot kvalme. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 21. juli 2012 Skrevet 21. juli 2012 Du blir iallefall trøtt av remeron, og kan få veldig lyst å spise alt mulig. Har, at du kan bli veldig trøtt av Remeron.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.