Gjest Mrs.Q Skrevet 22. juli 2012 Skrevet 22. juli 2012 Er nå plaget med kriblinger hver kveld på tross av liten dose AP. Er det noe som hjelper? Ligger jo å danser i senga, og det er svært ubehagelig. Klarer ikke sitte i ro etter jeg har tatt medisiner 0 Siter
Gjest precis Skrevet 22. juli 2012 Skrevet 22. juli 2012 Om det er medisiner som gjør dette så er det muligens slik at det å slutte er det eneste som hjelper. Med mindre dette er bivirkninger ved oppstart. Om du av en eller annen grunn ikke kan slutte med dem, så ville jeg forsøkt tilskudd av jern, E-vitamin og magnesium. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 22. juli 2012 Skrevet 22. juli 2012 Om det er medisiner som gjør dette så er det muligens slik at det å slutte er det eneste som hjelper. Med mindre dette er bivirkninger ved oppstart. Om du av en eller annen grunn ikke kan slutte med dem, så ville jeg forsøkt tilskudd av jern, E-vitamin og magnesium. Kunne jo prøvd tilskudd eller prøvd uten, går jo på veggen av den kriblinga. 0 Siter
Gjest precis Skrevet 22. juli 2012 Skrevet 22. juli 2012 Kunne jo prøvd tilskudd eller prøvd uten, går jo på veggen av den kriblinga. Det forstår jeg. Har hatt de periodevis selv og omtrent tørna. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 22. juli 2012 Skrevet 22. juli 2012 Det forstår jeg. Har hatt de periodevis selv og omtrent tørna. Uff ja, det er rett og slett ekkelt. 0 Siter
Gjest precis Skrevet 22. juli 2012 Skrevet 22. juli 2012 Uff ja, det er rett og slett ekkelt. Ubehagelige greier, men takk og lov ufarlige. Men forsøk nå med litt tilskudd og se om det kan hjelpe. Gjør også litt leggstrekk/benstrekk før du kryper til køys eller når det kommer snikende. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 22. juli 2012 Skrevet 22. juli 2012 Ubehagelige greier, men takk og lov ufarlige. Men forsøk nå med litt tilskudd og se om det kan hjelpe. Gjør også litt leggstrekk/benstrekk før du kryper til køys eller når det kommer snikende. Liker å lese litt på senga men det er jo klin umulig, må jo bevege meg og klarer ikke konsentrere meg når det kribler. 0 Siter
Gjest precis Skrevet 22. juli 2012 Skrevet 22. juli 2012 Liker å lese litt på senga men det er jo klin umulig, må jo bevege meg og klarer ikke konsentrere meg når det kribler. Jeg forstår det. Du kan lese på senga igjen når det går over 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 22. juli 2012 Skrevet 22. juli 2012 Jeg forstår det. Du kan lese på senga igjen når det går over Jepp. Bare håper det går over, klarer ikke dette kveld etter kveld. 0 Siter
Gjest precis Skrevet 22. juli 2012 Skrevet 22. juli 2012 Jepp. Bare håper det går over, klarer ikke dette kveld etter kveld. Nei det kjennes definitivt ut som om man ikke skal orke mer særlig lenge når det står på. Men vi er jo bygd for å tåle vi mennesker. Men forsøk "rådene" mine og se om det kan hjelpe litt på Jeg vet det finnes noen medisiner for dette også. Men det er kanskje dumt å spise medisiner for å fjerne noe som er laget av andre medisiner og de medisinene du tar ikke er "livsnødvendig"? Dette kan du sikkert snakke med legen om Håper du snart blir kvitt djevelskapen. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 22. juli 2012 Skrevet 22. juli 2012 Nei det kjennes definitivt ut som om man ikke skal orke mer særlig lenge når det står på. Men vi er jo bygd for å tåle vi mennesker. Men forsøk "rådene" mine og se om det kan hjelpe litt på Jeg vet det finnes noen medisiner for dette også. Men det er kanskje dumt å spise medisiner for å fjerne noe som er laget av andre medisiner og de medisinene du tar ikke er "livsnødvendig"? Dette kan du sikkert snakke med legen om Håper du snart blir kvitt djevelskapen. Får forsøke rådene ja 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Hva slags AP bruker du? solian og seroquel. Og søtsuget og mat hungeren er på topp, og når været er grått spiser og spiser jeg Fristet til å slutte! 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 solian og seroquel. Og søtsuget og mat hungeren er på topp, og når været er grått spiser og spiser jeg Fristet til å slutte! Så du får kriblinger av de nyeste AP også? Jeg fikk det av trilafon når jeg fikk depotsprøyter. Det går bra når jeg fikk redusert dosen og fikk tabletter igjen. Jeg trodde ikke man fikk kriblinger av de nye AP jeg, men der tar jeg sikkert feil :-) 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Så du får kriblinger av de nyeste AP også? Jeg fikk det av trilafon når jeg fikk depotsprøyter. Det går bra når jeg fikk redusert dosen og fikk tabletter igjen. Jeg trodde ikke man fikk kriblinger av de nye AP jeg, men der tar jeg sikkert feil :-) Åjoda får kribliger nå og. Hadde det og da jeg fikk trilafon i sprøyte, men ble så bedøvd at jeg ikke brydde meg da. Helt vekke for å si det mildt. Er glad jeg har kontroll selv nå på hva jeg tar Synes kriblingen og spisingen er like ille 0 Siter
sunitram Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Åjoda får kribliger nå og. Hadde det og da jeg fikk trilafon i sprøyte, men ble så bedøvd at jeg ikke brydde meg da. Helt vekke for å si det mildt. Er glad jeg har kontroll selv nå på hva jeg tar Synes kriblingen og spisingen er like ille I følge felleskatalogen er akatisi en svært vanlig bivirkning av Solian. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 I følge felleskatalogen er akatisi en svært vanlig bivirkning av Solian. Ok, ja alt har en forklaring 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.