Gå til innhold

kriblinger

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Er nå plaget med kriblinger hver kveld på tross av liten dose AP. Er det noe som hjelper? Ligger jo å danser i senga, og det er svært ubehagelig. Klarer ikke sitte i ro etter jeg har tatt medisiner :(

Videoannonse
Annonse
Gjest precis
Skrevet

Om det er medisiner som gjør dette så er det muligens slik at det å slutte er det eneste som hjelper. Med mindre dette er bivirkninger ved oppstart. Om du av en eller annen grunn ikke kan slutte med dem, så ville jeg forsøkt tilskudd av jern, E-vitamin og magnesium.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Om det er medisiner som gjør dette så er det muligens slik at det å slutte er det eneste som hjelper. Med mindre dette er bivirkninger ved oppstart. Om du av en eller annen grunn ikke kan slutte med dem, så ville jeg forsøkt tilskudd av jern, E-vitamin og magnesium.

Kunne jo prøvd tilskudd eller prøvd uten, går jo på veggen av den kriblinga.

Gjest precis
Skrevet

Kunne jo prøvd tilskudd eller prøvd uten, går jo på veggen av den kriblinga.

Det forstår jeg. Har hatt de periodevis selv og omtrent tørna.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Det forstår jeg. Har hatt de periodevis selv og omtrent tørna.

Uff ja, det er rett og slett ekkelt.

Gjest precis
Skrevet

Uff ja, det er rett og slett ekkelt.

Ubehagelige greier, men takk og lov ufarlige. Men forsøk nå med litt tilskudd og se om det kan hjelpe. Gjør også litt leggstrekk/benstrekk før du kryper til køys eller når det kommer snikende.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Ubehagelige greier, men takk og lov ufarlige. Men forsøk nå med litt tilskudd og se om det kan hjelpe. Gjør også litt leggstrekk/benstrekk før du kryper til køys eller når det kommer snikende.

Liker å lese litt på senga men det er jo klin umulig, må jo bevege meg og klarer ikke konsentrere meg når det kribler.

Gjest precis
Skrevet

Liker å lese litt på senga men det er jo klin umulig, må jo bevege meg og klarer ikke konsentrere meg når det kribler.

Jeg forstår det. Du kan lese på senga igjen når det går over :)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Jeg forstår det. Du kan lese på senga igjen når det går over :)

Jepp. Bare håper det går over, klarer ikke dette kveld etter kveld.

Gjest precis
Skrevet

Jepp. Bare håper det går over, klarer ikke dette kveld etter kveld.

Nei det kjennes definitivt ut som om man ikke skal orke mer særlig lenge når det står på. Men vi er jo bygd for å tåle vi mennesker. Men forsøk "rådene" mine og se om det kan hjelpe litt på :) Jeg vet det finnes noen medisiner for dette også. Men det er kanskje dumt å spise medisiner for å fjerne noe som er laget av andre medisiner og de medisinene du tar ikke er "livsnødvendig"? Dette kan du sikkert snakke med legen om :) Håper du snart blir kvitt djevelskapen.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Nei det kjennes definitivt ut som om man ikke skal orke mer særlig lenge når det står på. Men vi er jo bygd for å tåle vi mennesker. Men forsøk "rådene" mine og se om det kan hjelpe litt på :) Jeg vet det finnes noen medisiner for dette også. Men det er kanskje dumt å spise medisiner for å fjerne noe som er laget av andre medisiner og de medisinene du tar ikke er "livsnødvendig"? Dette kan du sikkert snakke med legen om :) Håper du snart blir kvitt djevelskapen.

Får forsøke rådene ja :)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Hva slags AP bruker du?

solian og seroquel. Og søtsuget og mat hungeren er på topp, og når været er grått spiser og spiser jeg :(

Fristet til å slutte!

Gjest poncho
Skrevet

solian og seroquel. Og søtsuget og mat hungeren er på topp, og når været er grått spiser og spiser jeg :(

Fristet til å slutte!

Så du får kriblinger av de nyeste AP også? Jeg fikk det av trilafon når jeg fikk depotsprøyter. Det går bra når jeg fikk redusert dosen og fikk tabletter igjen. Jeg trodde ikke man fikk kriblinger av de nye AP jeg, men der tar jeg sikkert feil :-)

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Så du får kriblinger av de nyeste AP også? Jeg fikk det av trilafon når jeg fikk depotsprøyter. Det går bra når jeg fikk redusert dosen og fikk tabletter igjen. Jeg trodde ikke man fikk kriblinger av de nye AP jeg, men der tar jeg sikkert feil :-)

Åjoda får kribliger nå og. Hadde det og da jeg fikk trilafon i sprøyte, men ble så bedøvd at jeg ikke brydde meg da. Helt vekke for å si det mildt. Er glad jeg har kontroll selv nå på hva jeg tar :)

Synes kriblingen og spisingen er like ille :(

Skrevet

Åjoda får kribliger nå og. Hadde det og da jeg fikk trilafon i sprøyte, men ble så bedøvd at jeg ikke brydde meg da. Helt vekke for å si det mildt. Er glad jeg har kontroll selv nå på hva jeg tar :)

Synes kriblingen og spisingen er like ille :(

I følge felleskatalogen er akatisi en svært vanlig

bivirkning av Solian.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

I følge felleskatalogen er akatisi en svært vanlig

bivirkning av Solian.

Ok, ja alt har en forklaring :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...