Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legen mente også at jeg var så frisk at vi kunne prøve å trappe ned. Tabbe. Lang historie kort: psyk!!

Gikk fra 20 til 10 mg cipralex(den "herme" medisinen). Gikk på 10 i ca en mnd. Så 5 i nesten 4 uker.

Var uten i ca 4 dager, da gikk jeg på en smell som jeg helst vil glemme:( tok 5 mg i går kveld og 5 mg i morges.

Når kan jeg ta 10 mg igjen.

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med hermemedesin, mener jeg at det ikke er den ekte cipralex jeg bruker...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Du kan gå rett på 10 mg med en gang.

Etter min mening skal du ha livslang medisinering.

Skrevet

Tusen takk NHD.

Føler meg ikke høy i hatten nå nei. Både flau for at jeg i det hele tatt tenkte tanken og trappe ned. Lei meg for at fastlegen, som egentlig ikke virker å vite mye om psykologi, ikke hjelper meg mer med doser, bare støttet meg og sa jeg bare kunne trappe ned når jeg nevnte det. Men heldigvis fikk jeg nå hjelp av deg:)

Pluss at jeg i morges ringte legekontoret og ba om akuttime hos turnuskandidat. Han og ba meg også hoppe rett opp til 10 mg, og henviste meg til psyk...

Takk for hjelpen. Ha en riktig god ferie videre, og takk for at du tok deg tid.

God sommer;)

Skrevet

Hei igjen!

Ville bare si i fra at nå "er jeg i vater" igjen....;) Takk for hjelpa her om dagen. det fungerte flott å gå opp til 10. så får jeg se om jeg klarer meg på det, eller om jeg bør opp på 15 en stund. Godt å være seg selv igjen iallefall. Ble noen tøffe tak her en stund:/ Nå er energien og humøret på plass, og den voldsomme angsten og tvangen borte igjen... *Phu*!

God helg.

Skrevet

Hei igjen!

Ville bare si i fra at nå "er jeg i vater" igjen....;) Takk for hjelpa her om dagen. det fungerte flott å gå opp til 10. så får jeg se om jeg klarer meg på det, eller om jeg bør opp på 15 en stund. Godt å være seg selv igjen iallefall. Ble noen tøffe tak her en stund:/ Nå er energien og humøret på plass, og den voldsomme angsten og tvangen borte igjen... *Phu*!

God helg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...