Gjest germinate Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Livet er for kort til å kaste det bort på negative tanker. Men det er jammen ikke lett å få negative tanker til å forsvinne.. Må jeg bare akseptere at tankene er der? Jeg får de jo ikke bort.. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Øv deg på å la tankene passere uten å hekte deg opp i dem. Registrer bare at de er der, du trenger ikke å handle på dem. Så kan du jo prøve å gjøre dem om til noe mere positivt. Etterhvert skal du se at det går automatikk i det å tenke positivt også. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Øv deg på å la tankene passere uten å hekte deg opp i dem. Registrer bare at de er der, du trenger ikke å handle på dem. Så kan du jo prøve å gjøre dem om til noe mere positivt. Etterhvert skal du se at det går automatikk i det å tenke positivt også. får det ikke helt til... så da er det vel ikke noe å gjøre.. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Øv deg på å la tankene passere uten å hekte deg opp i dem. Registrer bare at de er der, du trenger ikke å handle på dem. Så kan du jo prøve å gjøre dem om til noe mere positivt. Etterhvert skal du se at det går automatikk i det å tenke positivt også. får det ikke helt til... så da er det vel ikke noe å gjøre.. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Ikke lett å tenke positive tanker når det er tungt, men verdt et forsøk 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Ikke lett å tenke positive tanker når det er tungt, men verdt et forsøk da er det godt å ha en jobb å gå til, for da får jeg de vekk.. det er eneste jeg vet om som virker. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Ikke lett å tenke positive tanker når det er tungt, men verdt et forsøk da er det godt å ha en jobb å gå til, for da får jeg de vekk.. det er eneste jeg vet om som virker. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 får det ikke helt til... så da er det vel ikke noe å gjøre.. Der kom det jo en kjempefin, negativ tanke. Hvorfor gi opp så lett? :-) 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Der kom det jo en kjempefin, negativ tanke. Hvorfor gi opp så lett? :-) jeg får egentlig bare vondt når jeg tenker på det.. 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Der kom det jo en kjempefin, negativ tanke. Hvorfor gi opp så lett? :-) jeg får egentlig bare vondt når jeg tenker på det.. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 da er det godt å ha en jobb å gå til, for da får jeg de vekk.. det er eneste jeg vet om som virker. Ja det hjelper vel å ha noe å gjøre... 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 jeg får egentlig bare vondt når jeg tenker på det.. Poenget er at du ikke skal bry deg om tankene dine. De trenger ikke alltid å være sannheten og det er bare tanker, ingenting annet. Når du tenker vonde tanker, kommer det også som regel vonde følelser, i denne rekkefølgen. Tenker du positive tanker, vil du også kunne få positive følelser. Skriv gjerne ned dine negative tanker, prøv å få tak i dem og se om du kan vri dem om til noe mere positivt. 0 Siter
frosken Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Hva mener du med negative tanker? Hva slags innhold har de? 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Hva mener du med negative tanker? Hva slags innhold har de? negative tanker om meg selv for det meste. håpløshet, mindreverdighetanker, osv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.