Gå til innhold

Halvsidig hodepine?

Anbefalte innlegg

Gjest poncho
Skrevet

Jeg har nesten aldri hatt hodepine før. Nå i det siste hender det rett som det er at jeg har hodepine på venstre side av hodet. Den går liksom fra halsen og helt opp til hodet.

Hva kan dette være? Bør jeg ta det alvorlig, eller kan jeg "bare" ta ibux for å få det bort?

Videoannonse
Annonse
Gjest Psyk av alt
Skrevet

Siden dette er noe nytt, som har kommet relativt hyppig nå i det siste, ville jeg tatt en tur til legen.

Om det er migrene så er det effektive medisiner å få for dette.

Gjest poncho
Skrevet

Siden dette er noe nytt, som har kommet relativt hyppig nå i det siste, ville jeg tatt en tur til legen.

Om det er migrene så er det effektive medisiner å få for dette.

Skal vel til legen engang i september. Jeg har tatt ibux, men dette hjelper ikke på smertene...rart.

Gjest poncho
Skrevet

Migrene?

Har tenkt på det. Kan man få dette i godt voksen alder? Jeg har ingen synsforstyrrelser eller noe. Bare denne hodepinen på siden av hodet liksom.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Har tenkt på det. Kan man få dette i godt voksen alder? Jeg har ingen synsforstyrrelser eller noe. Bare denne hodepinen på siden av hodet liksom.

Tror man kan få det når som helst, men gå til legen med det. Da får du medisiner for det.

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Skal vel til legen engang i september. Jeg har tatt ibux, men dette hjelper ikke på smertene...rart.

Det er helt typisk for migrene at vanlig smertestillende ikke hjelper.

Hvis jeg hadde vært deg, uten å ville skremme deg, så hadde jeg forsøkt å få en time før september. Både fordi det er viktig å finne årsaken og viktig for deg å få rett smertestillende medisin.

Gjest poncho
Skrevet

Det er helt typisk for migrene at vanlig smertestillende ikke hjelper.

Hvis jeg hadde vært deg, uten å ville skremme deg, så hadde jeg forsøkt å få en time før september. Både fordi det er viktig å finne årsaken og viktig for deg å få rett smertestillende medisin.

Ja, jeg må kanskje gjøre det. Har aldri hatt noe sånt før. Liksom vondt i halsen, i munnen, øregangen, tinningen og helt på toppen av hodet, alt på venstre side. Nå er jo ikke jeg helt normal ifra før heller da, så kanskje det er derfor :-)

Gjest poncho
Skrevet

Tror man kan få det når som helst, men gå til legen med det. Da får du medisiner for det.

Takk, jeg får gjøre det. Skal prøve med ibux og paracet samtidig nå og se om dette virker.

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Takk, jeg får gjøre det. Skal prøve med ibux og paracet samtidig nå og se om dette virker.

Hjelper ikke når jeg har migrene. Men prøv :)

Gjest Psyk av alt
Skrevet

Ja, jeg må kanskje gjøre det. Har aldri hatt noe sånt før. Liksom vondt i halsen, i munnen, øregangen, tinningen og helt på toppen av hodet, alt på venstre side. Nå er jo ikke jeg helt normal ifra før heller da, så kanskje det er derfor :-)

Tror ikke det er derfor :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...