Gjest poncho Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Jeg har nesten aldri hatt hodepine før. Nå i det siste hender det rett som det er at jeg har hodepine på venstre side av hodet. Den går liksom fra halsen og helt opp til hodet. Hva kan dette være? Bør jeg ta det alvorlig, eller kan jeg "bare" ta ibux for å få det bort? 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Siden dette er noe nytt, som har kommet relativt hyppig nå i det siste, ville jeg tatt en tur til legen. Om det er migrene så er det effektive medisiner å få for dette. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Siden dette er noe nytt, som har kommet relativt hyppig nå i det siste, ville jeg tatt en tur til legen. Om det er migrene så er det effektive medisiner å få for dette. Skal vel til legen engang i september. Jeg har tatt ibux, men dette hjelper ikke på smertene...rart. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Migrene? Har tenkt på det. Kan man få dette i godt voksen alder? Jeg har ingen synsforstyrrelser eller noe. Bare denne hodepinen på siden av hodet liksom. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Har tenkt på det. Kan man få dette i godt voksen alder? Jeg har ingen synsforstyrrelser eller noe. Bare denne hodepinen på siden av hodet liksom. Tror man kan få det når som helst, men gå til legen med det. Da får du medisiner for det. 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Skal vel til legen engang i september. Jeg har tatt ibux, men dette hjelper ikke på smertene...rart. Det er helt typisk for migrene at vanlig smertestillende ikke hjelper. Hvis jeg hadde vært deg, uten å ville skremme deg, så hadde jeg forsøkt å få en time før september. Både fordi det er viktig å finne årsaken og viktig for deg å få rett smertestillende medisin. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Det er helt typisk for migrene at vanlig smertestillende ikke hjelper. Hvis jeg hadde vært deg, uten å ville skremme deg, så hadde jeg forsøkt å få en time før september. Både fordi det er viktig å finne årsaken og viktig for deg å få rett smertestillende medisin. Ja, jeg må kanskje gjøre det. Har aldri hatt noe sånt før. Liksom vondt i halsen, i munnen, øregangen, tinningen og helt på toppen av hodet, alt på venstre side. Nå er jo ikke jeg helt normal ifra før heller da, så kanskje det er derfor :-) 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Tror man kan få det når som helst, men gå til legen med det. Da får du medisiner for det. Takk, jeg får gjøre det. Skal prøve med ibux og paracet samtidig nå og se om dette virker. 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Takk, jeg får gjøre det. Skal prøve med ibux og paracet samtidig nå og se om dette virker. Hjelper ikke når jeg har migrene. Men prøv 0 Siter
Gjest Psyk av alt Skrevet 23. juli 2012 Skrevet 23. juli 2012 Ja, jeg må kanskje gjøre det. Har aldri hatt noe sånt før. Liksom vondt i halsen, i munnen, øregangen, tinningen og helt på toppen av hodet, alt på venstre side. Nå er jo ikke jeg helt normal ifra før heller da, så kanskje det er derfor :-) Tror ikke det er derfor :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.