Gå til innhold

Trøtt av seroquel?

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Føler meg tung i kroppen, sikkert fordi jeg overspiser. Så har jeg måttet ta 200 mg seroquel for å sove + 100 mg solian. Er vel doseavhengig hvor trøtt og lat jeg føler meg om dagen?

Prøver med 100 mg seroquel og 50 mg solian istedenfor fra i kveld. Trenger mer energi :)

Noen andre som blir trøtt om dagen pga seroquel?

Får få 25 mg's hos legen neste gang, da kan jeg ta lavere dose enn 100 mg.

Videoannonse
Annonse
Gjest Søvnløs sørlending
Skrevet

Dette er nok veldig individuelt. Jeg blir feks stuptrøtt av kun 25 mg (se mitt innlegg lengre oppe).

Jeg tar dem forøvrig ikke fast. Vet du om det utvikles en slags toleranse av Serequel når en har tatt dem et par ganger? Altså om jeg tar 25 mg for søvn innimellom, så vil de etterhvert slutte å virke (dvs bivirkningen, døsighet forsvinner), slik at jeg må ha høyere dose?

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Dette er nok veldig individuelt. Jeg blir feks stuptrøtt av kun 25 mg (se mitt innlegg lengre oppe).

Jeg tar dem forøvrig ikke fast. Vet du om det utvikles en slags toleranse av Serequel når en har tatt dem et par ganger? Altså om jeg tar 25 mg for søvn innimellom, så vil de etterhvert slutte å virke (dvs bivirkningen, døsighet forsvinner), slik at jeg må ha høyere dose?

Begynte med 25 mg jeg og, har måttet øke siden jeg hat tatt den hver kveld. Når du tar den så sjeldent tror jeg du klarer deg lenge på 25 mg :)

Gjest Søvnløs sørlending
Skrevet

Begynte med 25 mg jeg og, har måttet øke siden jeg hat tatt den hver kveld. Når du tar den så sjeldent tror jeg du klarer deg lenge på 25 mg :)

Leste nettopp at Seroquel helst ikke skal tas ved behov.. Vet ikke hvorfor. Synd. For jeg har ikke tankekjør hver natt, bare av og til og da kunne den vært god å ha.. :-(

Gjest Mrs.Q
Skrevet

Leste nettopp at Seroquel helst ikke skal tas ved behov.. Vet ikke hvorfor. Synd. For jeg har ikke tankekjør hver natt, bare av og til og da kunne den vært god å ha.. :-(

En psykiater sa til meg en gang at jeg kunne ta dem ved behov.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...