Gå til innhold

Jeg er en pingle.

Anbefalte innlegg

Gjest poncho
Skrevet

Lurer bare på hvordan det går an å tåle så lite som det jeg gjør? Litt problemer og jeg ligger der. Jeg er syk igjen. Har økt trilafon, men jeg er oppgitt. Det gikk jo så bra nå en stund. Tror ikke det er noe som gir seg så lett heller, ting har gått gradvis nedover i flere uker. Har tatt fram alt jeg har lært om kognitiv terapi, om medisiner, jeg trimmer, hva mere kan jeg gjøre?

Jeg har ptsd (varig pers.endring) og bipolar. Kan noen operere vekk disse sykdommene fra hodet mitt? Jeg betaler godt.

Videoannonse
Annonse
Gjest germinate
Skrevet

skulle ønske jeg kunne hjelpe deg...

Gjest poncho
Skrevet

Noen er bare mer sårbare fra naturens side, og opplevelser gjennom livet påvirker oss. Har du noen å prate med? Det er viktig for meg iallfall.

http://hsperson.no/testdegselvelainearon.html

Takker for svar. Ingenting i den linken passer særlig godt på meg. Vet ikke hvilken diagnose som skal komme ut av den?

Gjest poncho
Skrevet

skulle ønske jeg kunne hjelpe deg...

Det hjelper mye å ha noen å prate med :-) og at noen vil hjelpe. Jeg har funnet ut at jeg skal arbeide og gå dette av meg. Ihvertfall gjøre et forsøk. Alle sier jo at trening gjør så godt, så nå skal dette testes ut.

Det har vært litt for stor pågang av vanskeligheter fra andre mennesker her en stund og dette tåler jeg dårlig. Virker som jeg tar det litt for personlig. Føler behov for å isolere meg, men jeg har ikke anledning til dette. Har folk her overalt. Hyggelige mennesker, men slitsomt likevel i lengden. Det er vel slik om sommeren, alle har anledning til å dra på besøk og overnatte noen dager. Jeg overlever nok skal du se :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...