WaTfM? Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 Jeg syns det er så vanskelig å være alene. Jeg vet det er endel av livet å måtte være alene, men jeg takler det relativt dårlig. Jeg blir "syk" av det; sitter her og regrediserer og oppfører meg som en drittunge... Det jeg kan gjøre for å være mindre alene er vel å forsøke mer å oppsøke situasjoner, i stedet for å skygge unna. Men selv om jeg gjør det, blir det for lite. Føler meg så ensom. Skulle ønske jeg hadde noen rundt meg hele tiden... :-P 0 Siter
XbellaX Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 Dette har sikkert vært oppe før og jeg beklager om jeg ikke har fått det med meg men hva med støttekontakt, hva med dagsenter av ulik type? Kunne det vært noe for deg? Hvordan går det med planene til høsten? 0 Siter
WaTfM? Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Skrevet 25. juli 2012 Dette har sikkert vært oppe før og jeg beklager om jeg ikke har fått det med meg men hva med støttekontakt, hva med dagsenter av ulik type? Kunne det vært noe for deg? Hvordan går det med planene til høsten? Syns ikke dagsenter og slikt er nok. Jeg syns det er kjipt å være alene uansett... 0 Siter
XbellaX Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 Syns ikke dagsenter og slikt er nok. Jeg syns det er kjipt å være alene uansett... Nok? Som i at du trenger mer oppfølging eller nok i den betydning av at det ikke er tilfresstillende nok? 0 Siter
WaTfM? Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Skrevet 25. juli 2012 Nok? Som i at du trenger mer oppfølging eller nok i den betydning av at det ikke er tilfresstillende nok? Nok som i den betydningen at jeg skulle ønske jeg hadde et mer normalt liv, med venner etc. 0 Siter
Gjest ensomheten Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 ''Det jeg kan gjøre for å være mindre alene er vel å forsøke mer å oppsøke situasjoner, i stedet for å skygge unna.'' Du kan jo strengt talt ikke klage på at du er alene om du selv velger å skygge unna. Du får gå i terapi for å enten lære deg å ikke skygge unna folk, eller lære deg å trives godt i eget selskap. Hilsen en som foretrekker 0 Siter
WaTfM? Skrevet 25. juli 2012 Forfatter Skrevet 25. juli 2012 ''Det jeg kan gjøre for å være mindre alene er vel å forsøke mer å oppsøke situasjoner, i stedet for å skygge unna.'' Du kan jo strengt talt ikke klage på at du er alene om du selv velger å skygge unna. Du får gå i terapi for å enten lære deg å ikke skygge unna folk, eller lære deg å trives godt i eget selskap. Hilsen en som foretrekker Takk, jeg går i terapi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.