Gå til innhold

3 spørsmål - kraftig hodedunk, lignende stikk på hendene og dunking i nyrene

Anbefalte innlegg

Gjest askinggirl
Skrevet

Hei! Jeg har tre spørsmål (tre forskjellige plager), ventetiden til fastlege er lang, så jeg håper på et godt svar fra deg :) 1. Hver dag, ca 2 ganger daglig så får jeg et utrolig stort trykk/dunk i den ene tinningen min, det er utrolig hardt og vondt trykk, om jeg holder noe så slepper jeg det fordi jeg får så vondt at jeg stykker. Og nå i de siste dagene har jeg veldig hodeverk konstant. Jeg har lavt blodtrykk, og mangel på jern etter fødsel for 4 mnd siden, kan noe av dette være grunnen? 2. I det siste har jeg fått noe som ligner stikk på fingrene mine, det er spredt på alle fingrene på både venstre og høyre hand! De svir og klør litt, men ikke så masse at det er en veldig plage. Klør ikke like mye som vanlig stikk! Jeg har 16 stk, og de er ikke store, noen er på likhet som et myggstikk, noen litt mindre. Hva kan dette være? 3. Da jeg var gravid i uke 30, ble jeg veldig syk. Jeg fikk UVI som førte til nyrebekkenbetennelse, blodforgiftning, lungebetennelse, utvidet nyrebekken, veldig høy feber ++. Jeg måtte operere inn dren i hver nyre, noe som var utrolig vondt for meg pga jeg ikke fikk ta verken narkose eller bedøvelse pga min graviditet. Etter dette hadde jeg UTROLIG vondt i ryggen, jeg kom hjem etter litt over en uke, da kjente jeg dunking i nyrene hver dag, og jeg måtte bruke krykker en stund, for jeg slet litt med å gå etter dette. Dette gikk over etter en uke etter jeg kom hjem ca, nå er det et halvt år siden, og jeg begynner å kjenne dunking i nyrene igjen! Jeg har kjent dette i et par måneder, det er ikke så vondt, men en liten irriterenes smerte som plager meg og gjør meg litt redd. Hvorfor dunker det? Hva kan det være? Kan det være ny nyrebekkenbetennelse?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tante Navn
Skrevet

Kontakt fastlegen og be om en hastetime. Leger har alltid ledig time for øyeblikkelig hjelp.

Skrevet

Med den sykehistorien er jeg enig med tanta her. Ring og få hastetime eller kontakt legevakt. Det er ikke smart å gå slik å vente med sånne symptomer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...