Gjest Solution Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 Når jeg skal ringe psykiatritjenesten i bygda og samtalen må gå igjennom kommunens sentralbord. Der finner de ut at det ikke er noen på jobb på psykiatritjenestyen akkurat den dagen p.g.a ferieavvikling. Og den eneste av de ansatte som jobber på psykiatritjenesten er ute resten av dagen. Jeg blir bedt om å prøve på i morgen. Hva gjør jeg da?Ringer nabokummunen? 0 Siter
frosken Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 Kommunens psykiatritjeneste har neppe plikt til å være i akuttberedskap, så du må vel bare vente til i morgen. Dersom du ikke kan vente til i morgen, så må du i utgangspunktet kontakte fastlegen. 0 Siter
Gjest poncho Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 Hvis det er akutt, ringer du legekontoret, ellers må du vente til i morgen. 0 Siter
Gjest Solution Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 Kommunens psykiatritjeneste har neppe plikt til å være i akuttberedskap, så du må vel bare vente til i morgen. Dersom du ikke kan vente til i morgen, så må du i utgangspunktet kontakte fastlegen. Han som har vakt denne uken på psykiatritjenesten er forsåvidt grei , men han har hatt en tendens til å trykke meg litt ned enkelte ganger. Mon tro om det er en slags strategi han har?At han mener at jeg har behøvd det noen ganger? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.