Gjest monjanse Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 Jeg blir hissig og får paranoide tanker og vrangforestillinger rett før mensen. Er det å være psykotisk? Finnes det et navn på denne tilstanden om dette er en tilstand? 0 Siter
EnolaGay Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 http://sv.wikipedia.org/wiki/Premenstruell_dysforisk_st%C3%B6rning Jeg har slitt i flere år. Det er så ødeleggende at jeg ikke har beskrivende ord... Cerazette har hjulpet meg enormt mye. 0 Siter
Gjest svarttrost Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 Da er du vel bare premenstruell. Du kan prøve p - piller. Det kan hjelpe. Jeg blir sur og grinete, kanskje også litt paranoid om jeg tenker meg om. Men det var verre før. 0 Siter
Gjest Klaudia Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 Antagelig er du noe psykisk ustabil i fra før og så blir det mange ganger verre når hormonene spiller baluba i tillegg.. Selv har jeg en lett bipolar diagnose, og blir mer ustabil enn folk flest ved PMS. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.