laguna1 Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 Akkurat nå? Yours to keep med stoccholm Teddybears, eller Emmylou med first aid kit. Wreevijk er find om sommern go. Og Thåstrøm. Mye, gentling. Vrient å verge en 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 Sommartider med Gyllene tider :-) 0 Siter
Gjest Tillipan Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 Sommartider med Gyllene tider :-) Den er kjempebra ja! 0 Siter
XbellaX Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 Monica Zetterlund med "Sakta vi går genom stan", eller, "Summertime" med Billie Holiday fra "Remixed & Reimagined" 0 Siter
Madelenemie Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 Hei! Euphoria med Laureen Og Praeludium and allegro av Kreisler Min yndlingsfiolinist:) Dette stykke rører ved alt i meg, jeg trenger ikke noe annet for å kjenne meg totalt lykkelig, den er viderlig, MÅ høres!! Og thamburin chinos av Kreisler De siste spiller min datter og jeg elsker dem 0 Siter
Madelenemie Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 Hei! Euphoria med Laureen Og Praeludium and allegro av Kreisler Min yndlingsfiolinist:) Dette stykke rører ved alt i meg, jeg trenger ikke noe annet for å kjenne meg totalt lykkelig, den er viderlig, MÅ høres!! Og thamburin chinos av Kreisler De siste spiller min datter og jeg elsker dem Hei! Det var Itzhak Perlman jeg elsker spesielt, han har en så god og rolig måte å spille, som om tonene kommer fra hjertet og ikke bare fra fiolinen, det gjør det hele til noe unikt og ekte. Mer enn teknikk, han puster tonene, strøkene, notene uansett hvor vanskelige de er virker så enkle at man tenker man kunne spilt det selv, men det er selvsagt umulig. 0 Siter
Gjest holahu Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 Denne har gått mye på full guffe i bilen i sommer Ikke min favoritt sommer låt gjennom tidene, men la oss kalle den sommerens favoritt da 0 Siter
Gjest holahu Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 Akkurat nå? Yours to keep med stoccholm Teddybears, eller Emmylou med first aid kit. Wreevijk er find om sommern go. Og Thåstrøm. Mye, gentling. Vrient å verge en ''Mye, gentling. Vrient å verge en :)'' Og her steg promillen betraktelig 0 Siter
laguna1 Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 ''Mye, gentling. Vrient å verge en :)'' Og her steg promillen betraktelig Haha, jupps Internett og øl er egentlig en litt dårlig kombo..;p 0 Siter
laguna1 Skrevet 25. juli 2012 Skrevet 25. juli 2012 Haha, jupps Internett og øl er egentlig en litt dårlig kombo..;p Satan! Der var det mye interessant tasting! 0 Siter
Axcia Skrevet 26. juli 2012 Skrevet 26. juli 2012 Når sånne spørsmål kommer opp, da tenker jeg på landeplagen fra 1989, Lambada ;-) http://www.youtube.com/watch?v=i8mz9uOvFQA 0 Siter
Gjest Guroen Skrevet 26. juli 2012 Skrevet 26. juli 2012 Når sånne spørsmål kommer opp, da tenker jeg på landeplagen fra 1989, Lambada ;-) http://www.youtube.com/watch?v=i8mz9uOvFQA JA!! 0 Siter
Gjest Guroen Skrevet 26. juli 2012 Skrevet 26. juli 2012 Denne har gått mye på full guffe i bilen i sommer Ikke min favoritt sommer låt gjennom tidene, men la oss kalle den sommerens favoritt da Grusomt (kjedelig) 0 Siter
Gjest Guroen Skrevet 26. juli 2012 Skrevet 26. juli 2012 Sommartider med Gyllene tider :-) Denne er aldri feil nei 0 Siter
Gjest Guroen Skrevet 26. juli 2012 Skrevet 26. juli 2012 Hei! Euphoria med Laureen Og Praeludium and allegro av Kreisler Min yndlingsfiolinist:) Dette stykke rører ved alt i meg, jeg trenger ikke noe annet for å kjenne meg totalt lykkelig, den er viderlig, MÅ høres!! Og thamburin chinos av Kreisler De siste spiller min datter og jeg elsker dem Huff, jeg ble rett og slett stresset i hodet av denne musikken :-/ 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 26. juli 2012 Skrevet 26. juli 2012 Sommartider med Gyllene tider :-) trodde du likte bare opera 0 Siter
Gjest germinate Skrevet 26. juli 2012 Skrevet 26. juli 2012 Sommartider med Gyllene tider :-) trodde du likte bare opera 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.