kattlabber Skrevet 26. juli 2012 Skrevet 26. juli 2012 1 Er det er vanlig at mennesker med identitets problematikk har vanskelig for å lese folk, feks skille usikkerhet fra fordømmende oppførsel.For at du skal forstå litt bedre hva jeg mener: I går var jeg på visning på en utleie leil. Jeg ble møtt av to mennesker. De smilte ikke når de hilste på meg og den ene personen holdt seg i bakgrunnen. Dette gjorde meg lett nervøs og jeg følte på en måte at det var meg de reagerte på. Ok jeg lar meg normalt sett ikke affisere av denne type følelse for jeg forstår jo at jeg tar feil. Men jeg antar jeg var litt sensitiv i går. Det er tøft å være ute på leie markedet for tiden og alle blir vel litt oppgitt og frustrert.. Vel, poenget mitt er at det var først da jeg pratet med mamma etterpå om situasjonen og hun foreslo at de var forsiktige, at jeg i det hele tatt tenkte på at det kunne ha vært sånn. Men da falt det litt på plass for de har jo stor pågang av mennesker som vil leie. 2. Siden jeg er greit velfungerende til hverdags er det frustrerende når jeg føler at jeg har tilbakefall... Jeg skulle ønske jeg klarte å håndtere stress bedre. Jeg har ferie fra jobben nå, men føler meg utslitt.. Jeg lurer litt på om jeg skulle prøve noen type medisiner, hva er å anbefale da. Er vel lett nedstemt og har daglige humørsvingninger (lett irritabel og gråter lett) og kan tenke meg jeg er vanskelig å leve med til tider for mannen min. Vel har ikke tatt ssri eller lignende på ca 10 år. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.