Gå til innhold

fest her i gården

Anbefalte innlegg

Gjest svarttrost
Skrevet

Nå blir det fest. Rømmegrøt og øl :-).Mangler vel bare spekeskinka?.

De andre skal jeg ikke bry meg noe om i dag. Ingen skal inviteres til denne festen. Bare meg, rømmegrøt og et par øl.

jeg gleder meg til å bli litt beruset i dag og gleder meg til det deilige fettet med ekstra smør på bare gli ned.

Og jeg skal ikke kaste det opp. Det går ikke å kaste opp rømmegrøt. Det har jeg prøvd. Sp magen skal forbli full. Jeg har kjøpt inn ekstra stor person beregnet på mange mennesker. Når jeg tross alt er alene så skal jeg feste for de andre som ikke blir invitert.

Videoannonse
Annonse
Gjest svarttrost
Skrevet

Hva vil du med innlegget ditt?

Egentlig ingen ting. Må alt ha en dypere mening bestandig?. Det var bare så stilt her og da tenkte jeg som så at jeg kan dele min dag. Så kan det jo være opp de de andre om de vil dele sin.

Skrevet

Egentlig ingen ting. Må alt ha en dypere mening bestandig?. Det var bare så stilt her og da tenkte jeg som så at jeg kan dele min dag. Så kan det jo være opp de de andre om de vil dele sin.

''Må alt ha en dypere mening bestandig?'' absolutt ikke men kanskje dette ikke helt er rett forum for den typen innlegg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...