Gjest svarttrost Skrevet 26. juli 2012 Skrevet 26. juli 2012 Det er så mange som sier at de synes synd på feite mennesker. Det skjønner jeg ikke. Det kan jo hende de har det veldig bra som ikke lever etter skjønnhetstyranniet. Det er jo synd at de dør tidligere enn andre mennesker sånn gjennomsnittelig. Men ellers.... Jeg synes heller det er sterke mennesker som våger å være seg selv. Jeg har aldri i verden våget å bli veldig overvektig, fordi jeg er redd for andres tanker og redd for helsa mi rett og slett. Jeg er redd for å dø. Hvis jeg ikke hadde vært det så kunne jeg vel ha spist meg ihjel jeg også... 0 Siter
Gjest Mrs.Q Skrevet 26. juli 2012 Skrevet 26. juli 2012 Missunner de som kan ha det godt med seg selv, uansett hvilke kropp de har. Finnes sikkert lykke av ulike slag, kanskje det er i hodet det ligger. Nøkkelen til et godt liv. Noen lykkes i livet, andre ikke. Er vel derfor det finnes rang. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 26. juli 2012 Skrevet 26. juli 2012 Hei! Oxytocin øker i kroppen også når vi spiser, dette fører til at noen rett og slett spiser seg "lykkelige" istedet for å gjøre andre ting som gir det samme oxytocinfrislippet eks ha sex, treffe gode venner eller være med barna sine. Det er synd mennesker spiser seg til økte oxytocinnivåer, når det både er helsefarlig, og upraktisk å være tykk. Jeg syns informasjon og kunnskap om hvordan man på bedre måter rett og slett kan føle mye større grad av velvære og lykke mangler. 0 Siter
motorPrøysen Skrevet 26. juli 2012 Skrevet 26. juli 2012 Feite folk har dårligere livskvalitet enn andre: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/12119993 Det handler ikke om å være seg selv, men om et dårlig adferdsmønster det er vanskelig å komme ut av. Nesten ingen feite har lyst til å være det. Da syns jeg ikke det er så rart folk syns synd på dem, på samme måte som man kan synes synd på røykere eller alkoholikere. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 27. juli 2012 Skrevet 27. juli 2012 Jeg reagerer ikke på fete mennesker. Alle mennesker forskjellige. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.